اکران فیلم های جشنواره فجر در اردبیل

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل از اکران فیلم های جشنواره فجر در سینما قدس اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سید ناصر اسحاقی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل در حاشیه بازدید از سینما قدس اردبیل به عنوان محل اکران فیلم‌های جشنواره فجر تصریح کرد: یکی از اهداف جشنواره فجر نهادینه کردن اهمیت و جایگاه سینما در بین خانواده‌ها است.

وی گفت: زمینه اکران رایگان فیلم‌های جشنواره فجر برای دانش‌آموزان این استان فراهم شده است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل افزود: این جشنواره در اهداف بلندمدت خود به دنبال تربیت سینمایی جامعه بوده و در نظر دارد این هنر متعالی را وارد سبد خرید خانوار سازد.

اسحاقی تأکید کرد: به همین منظور بخشی از جشنواره به فیلم‌های کودک و نوجوان اختصاص یافته و هم‌زمان با تهران در استان اردبیل نیز اکران 5 فیلم در بازه زمانی ۱۴ الی ۱۸ بهمن‌ماه برنامه‌ریزی‌شده است.

وی تأکید کرد: زمینه‌ای فراهم شده تا دانش آموزان با هماهنگی مدارس در سینما حضور یافته و به صورت رایگان به تماشای فیلم بنشینند و هزینه تماشای فیلم از طریق امور سینمایی به فیلم‌ساز پرداخت شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل افزود: در هفته‌های گذشته با آموزش‌وپرورش و کانون پرورش فکری هم‌اندیشی در خصوص استقبال از این جشنواره داشتیم و امید می‌رود از فرصت مطلوب اکران فیلم‌ها برای معرفی صنعت سینما به دانش آموزان استفاده شود.

وی به اکران ۱۲ فیلم دیگر نیز در سینما قدس اردبیل اشاره و تأکید کرد: اکران فیلم‌ها تا ۲۳ بهمن‌ماه ادامه خواهد یافت.

انتهای پیام/ح

اکران رایگان فیلم‌های فجر برای دانش‌آموزان اردبیلی فراهم شد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.