افتتاح اورژانس اجتماعی و 2 باب مسکن مددجویی در شهرستان بیله سوار

فرماندار بیله سوار گفت: همزمان با دهه فجر اورژانس اجتماعی و 2 باب مسکن مددجویی بهزیستی در شهرستان بیله سوار به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، آرام حلیم، فرماندار بیله سوار در آئین افتتاح اورژانس اجتماعی بیله سوار گفت: این پایگاه در حال حاضر پس از جذب نیروی انسانی تحت نظر بهزیستی شهرستان آماده خدمات رسانی به مراجعه کنندگان در منطقه می‌ باشد.

وی بیان کرد: فعالیت این پایگاه در شهرستان با توجه به موقعیت حساس و مرزی بودن منطقه ضروری است و این اورژانس یکی از برنامه ‌های مدون سازمان بهزیستی برای حل مشکلات اجتماعی جامعه است.

فرماندار بیله سوار گفت: اقداماتی چون مداخله در بحران فردی، خانوادگی و اجتماعی از جمله فعالیت هایی است که تیم سیار اورژانس و پایگاه خدمات اجتماعی آن را پوشش می‌دهد.

حلیم افزود: از جمله مهم ترین فعالیت این پایگاه در خصوص مسائل و آسیب ‌هایی همچون همسر آزاری، کودک آزاری، کودکان کار و خیابانی، زوجین متقاضی طلاق، فرار از منزل و اقدام به خودکشی بوده که توسط نیروهای تخصصی و دوره دیده با مدرک تحصیلی دانشگاهی در مقطع کارشناسی ارشد روانشناسی خدمات مد نظر را ارائه خواهند داد.

همچنین 2 واحد مسکن مددجویی در روستای بابک بخش مرکزی بیله سوار با اعتبار 200 میلیون ریال افتتاح و در اختیار مددجویان تحت پوشش بهزیستی قرار گرفت.

انتهای پیام/ح

افتتاح اورژانس اجتماعی در بیله سوار

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار