دکتر علی‌‌عسکری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

شبکه «ایران کالا» می‌تواند بازارهای بین المللی را شناسایی و به تولیدکنندگان معرفی کند

رئیس رسانه ملی گفت: دامنه فعالیت «ایران کالا» می‌تواند بسیار گسترده و تاثیرگذار باشد.

شبکه «ایران کالا» می‌تواند بازارهای بین المللی را شناسایی و به تولیدکنندگان معرفی کنددکتر عبدالعلی علی‌عسکری رئیس سازمان صداوسیما در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص مزایای راه‌اندازی شبکه تلویزیونی «ایران کالا» گفت: دامنه فعالیت «ایران کالا»  می‌تواند بسیار گسترده و تاثیرگذار باشد و این اتفاق به میزان تحرک و فعالیت ما، دستگاه‌های اجرایی و تولیدکنندگان بستگی دارد.

وی ادامه داد: این شبکه می‌تواند کاملا فرهنگ سازی کند و تاثیر گسترده داشته باشد و مردم را به خرید کالای ایرانی هدایت و راهنمایی کند و در مقابل، تولیدکنندگان کالاهای با کیفیت و با قیمت ارزان را به مردم عرضه کنند.

دکتر علی‌عسکری تصریح کرد: شبکه «ایران کالا» می‌تواند بازارهای بین المللی را شناسایی و به تولیدکنندگان معرفی کند. حتی این شبکه می تواند سایت بسیار بزرگ و عظیمی داشته باشد تا اگر از طریق تلویزیون نتوانستند برنامه را ببینند به سایت مراجعه کنند و با شناخت و مقایسه کالاهای مورد نظر، آنها را خریداری نمایند و به اشتغال ملی کمک کنند.

رئیس رسانه ملی در پایان در ادامه صحبت هایش در خصوص برنامه‌های نوروز رسانه ملی گفت: ما برای این ایام برنامه‌های فراوانی در نظر گرفته‌ایم که معاون سیما، معاون صدا و معاون امور استان‌ها آنها را اعلام خواهند کرد.

 

انتهای پیام/

 

نقش شبکه «ایران کالا» در کمک به تولیدکنندگان ایرانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۲۸ ۱۴ اسفند ۱۳۹۶
خواهشا برنامه های نوروز را معرفی کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۱ ۱۳ اسفند ۱۳۹۶
این شبکه که خیلی وقته افتتاح شده دیگه پخش آزمایشی نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۸ ۱۳ اسفند ۱۳۹۶
صددرصد مفید خواهد بود به جای خرج پول تو فیلم های بیهوده البته به جز فیلم طنز و اموزنده که سرگرم کننده هست
آخرین اخبار