مدیرکل صدا و سیمای گیلان تأکید کرد:

ایستادگی نظام اسلامی در برابر هجمه‌ های دشمن

مدیرکل صدا و سیمای گیلان گفت: نظام اسلامی به تنهایی در مقابله هجمه‌ های فرهنگی دشمنان ایستاده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ حسن ظهیری، مدیرکل صدا و سیمای مرکز گیلان در جلسه شورای برنامه‌ریزی استان گیلان در رشت با اشاره به نقش سازمان صدا و سیما در حوزه فرهنگی گفت: این سازمان مسئول انتقال فرهنگ ایرانی اسلامی در داخل و خارج کشور است.

وی با اشاره به هجمه‌ فرهنگی دشمن بر ارزش‌های ملی و مذهبی ایرانیان افزود: نظام اسلامی امروز به تنهایی در مقابله هجمه‌های فرهنگی دشمنان ایستاده است.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز گیلان با تاکید بر اینکه تعداد بسیار زیادی شبکه فارسی زبان امروز علیه فرهنگ جمهوری اسلامی مشغول به فعالیت هستند، اظهار داشت: متاسفانه آسیب این شبکه‌ها بسیار زیاد است و جوانان هدف این هجمه‌های فرهنگی هستند.

ظهیری با بیان اینکه صدا و سیمای گیلان در بخش تولیدات استانی بیش از تعهداتش در حال فعالیت است، گفت: کارهای تلویزیونی در 2 حوزه متمرکز و استانی تولید می‌شود که در حوزه متمرکز صدا و سیمای مرکز با استان‌ها همکاری می‌کند.

وی این مرکز را قطب تولید فیلم و سریال کشور دانست و اذعان داشت: سریال کوشیار گیلانی به کارگردانی فرهاد مهران‌فر به‌زودی توسط صدا و سیمای مرکز گیلان ساخته می‌شود.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز گیلان ضمن تشریح اهداف ساخت سریال کوشیار گیلانی خاطرنشان کرد: این سریال با هدف جذب اعتبارات ملی، معرفی هنرمندان گیلانی و معرفی مفاخر گیلان در سطح کشور ساخته می‌شود‌.

ظهیری با اعلام اینکه سریال کوشیار گیلانی در ۲۶ قسمت ساخته می‌شود، تصریح کرد: برای ساخت این سریال ۲.۵ میلیارد تومان اعتبار ملی جذب شده است و نیاز به ۲ میلیارد تومان اعتبار استانی دیگر دارد.

انتهای پیام/اص

نقش موثر صدا و سیما در حوزه فرهنگی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.