دیدار رئیس سازمان بسیج رسانه کشور با نماینده ولی فقیه در گیلان

رئیس سازمان بسیج رسانه کشور در سفر به گیلان با آیت الله قربانی، نماینده ولی فقیه در این استان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ آیت ‌الله زین ‌العابدین قربانی، نماینده ولی فقیه در گیلان شب گذشته در دیدار با رئیس سازمان بسیج رسانه کشور گفت: دشمنان ما از آنجا که با اصل هدف انقلاب آشنا نیستند با ما دشمنی می کنند و در فضای مجازی و حتی با تکثیر و انتشار کتاب ها تلاش می کنند جوانان ما را به انحراف بکشانند و به اهداف شوم خود دست یابند.

وی افزود: در شرایط امروز باید هوشیار بود و نباید تحت تاثیر کسانی  که به بهانه حقوق بشر قصد فریب افراد را دارند، قرار گرفت.

نماینده ولی فقیه در گیلان اظهار داشت: نسل جوان امروز ما نیازمند ارشاد هستند که این از تاکیدات مقام معظم رهبری است و باید با برگزاری جلسات بسیج دانش آموزی، دانشجویی، اصناف بازاریان در ترویج و تبیین این اهداف بکوشیم که بسیج رسانه در خط مقدم است و نقش اصلی را در این زمینه ایفا می کند.

آیت الله قربانی گفت: مسائل اقتصادی امروزی ما را از مسائل علمی دور کرده است در حالی که رسیدگی به پر کردن خلاء فکری جوانان در مورد مسائل دینی باید در اولویت کار ما باشد.

وی افزود: اگر بخواهیم جامعه را از توطئه دشمنان نجات دهیم باید حقایق اسلام، احکام، اخلاق را بیان کرد تا دسیسه فرقه های مختلف نقش برآب شود.

مسعود بصیری، رئیس سازمان بسیج رسانه کشور هم در این دیدار گفت: اهداف اصلی بسیج رسانه تبیین ارزش های انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه بسیج رسانه کشور از سال 1391 شروع به فعالیت کرد و 10 هزار خبرنگار عضو این سازمان هستند، افزود: این خبرنگاران آموزش های لازم را در زمینه خبرنگاری حرفه ای و انقلابی فرا گرفته اند و به اردوهای علمی، آموزشی و ورزشی اعزام شده اند.

رئیس سازمان بسیج رسانه کشور تصریح کرد: امسال 2هزار خبرنگار از مطبوعات، خبرگزاری ها، پایگاه های خبری، سایت ها و صدا و سیما برای پوشش اخبار اربعین حسینی به کربلای معلی اعزام می شوند.

محسن جعفری، رئیس بسیج رسانه گیلان هم در این دیدار با ارائه گزارشی گفت: بسیج رسانه استان گیلان 450 عضو دارد که آموزش های لازم را زیر نظر اساتید مجرب فرا گرفته اند.

وی هدف اصلی بسیج رسانه را صداقت در نگارش و گزارش واقعیت ها و بیان زحمات و ارزش های انقلاب دانست و از اعزام 40 خبرنگار گیلانی از مطبوعات، سایت ها، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری این استان برای پوشش خبری مراسم اربعین خبر داد.

در پایان این مراسم نماینده ولی فقیه در گیلان چند نسخه از تالیفات خود را به رئیس سازمان بسیج رسانه کشور اهداء کرد.

 

انتهای پیام/ع

 

دیدار رئیس سازمان بسیج رسانه کشور با آیت الله قربانی در رشت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.