مصطفی‌وند: در «پلی‌آف» جایی برای اشتباه نداشتیم / هدفمان فینالیست شدن است

بازیکن تیم والیبال پیکان تهران گفت: در مرحله پلی‌آف جایی برای اشتباه کردن نداشتیم و خوشبختانه با تلاش و تمرینات خوب توانستیم ۲ پیروزی ارزشمند کسب کنیم.

سعید مصطفی وند در گفت‌ و گو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره دیدار روز چهارشنبه تیمش با شهرداری ورامین و کسب سهمیه حضور در نیمه نهایی لیگ برتر والیبال، گفت: پتانسیل اصلی تیم ما آن تیمی نبود که در مرحله مقدماتی لیگ برتر نشان دادیم. در واقع برخی تغییرات در ترکیب تیم به دلیل شرایط آن مسابقات ایجاد شده بود که تیم را با بحران مواجه کرد.

وی ادامه داد: بعد از تمام شدن مرحله مقدماتی و نتایجی که در آن مرحله از رقابت‌ها کسب کردیم، تمرینات خود را برای حضور در پلی آف آغاز کردیم. مرحله‌ای که برایمان حیاتی بود و جایی برای اشتباه کردن نداشتیم.

مصطفی‌وند افزود: پیش از دیدار با تیم شهرداری ورامین تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم، جلسات متعددی با کادر فنی داشتیم و توانستیم تیم را هم از لحاظ فنی و هم از بُعد روانی آماده کرده مقابل ورامین که تیم خوبی بود به میدان برویم.

سرعتی‌زن بلندقامت تیم پیکان در ادامه اظهار داشت: شهرداری ورامین تیم بسیار قدرتمندی است و بازیکنان با تجربه و جوان را در کنار هم دارد. شکست دادن این تیم به ویژه در ورامین کار آسانی نبود اما ما هدفمند کار کردیم و تلاشمان این بود که در بازی دوم کار را تمام کرده و نتیجه نهایی را به بازی سوم نکشانیم که خوشبختانه همین طور هم شد.

مصطفی‌وند درباره بازی تیمش مقابل بانک سرمایه گفت: مسابقه سختی پیش رو داریم اما نمی‌توان پیش بینی کرد که چه نتیجه‌ای رقم خواهد خورد. ما تلاشمان حضور در فینال است و برای این که بتوانیم در فینال حضور داشته باشیم همه تلاشمان را خواهیم کرد.

انتهای پیام/

مصطفی‌وند از وضعیت تیم پیکان می‌گوید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار