مرحله پلی آف لیگ برتر والیبال؛

خاتم اردکان ۳ – سایپا تهران صفر / ناکامی بزرگ نارنجی‌پوشان

تیم والیبال خاتم اردکان موفق شد تیم سایپا تهران را برای دومین بار شکست داده و راهی نیمه نهایی لیگ برتر والیبال شوند.

خاتم اردکان ۳ – سایپا تهران صفر / ناکامی بزرگ نارنجی‌پوشانبه گزارش خبرنگار توپ و تورگروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های لیگ برتر والیبال ایران در چارچوب مرحله پلی آف خود در حال پیگیری است. این مسابقات در حالی برگزار می‌شود که دقایقی قبل تیم سایپا تهران مقابل تیم خاتم اردکان تن به شکست داد.

2 تیم سایپا تهران و خاتم اردکان هفته قبل در نخستین بازی این مرحله به مصاف هم رفته بودند که تیم سایپا در خانه تن به شکست ۳ بر صفر مقابل اردکان داد و برای کسب پیروزی در بازی دوم راهی اردکان شد. خاتم، اما به دنبال پیروزی خانگی بود که بتواند در همان بازی دوم کار را تمام کرده و راهی نیمه نهایی شوند.

در نهایت این مسابقه به برتری تیم خاتم اردکان با حساب ۳ بر صفر ختم شد تا تیم سایپا با وجود بهره مندی از ستاره‌هایی ملی پوش نظیر امیر غفور، سامان فائزی، فرهاد سال افزون، مصطفی حیدری و ... نتوانست به جمع چهار تیم نهایی راه پیدا کند تا این دوره از مسابقات با یک ناکامی بزرگ برای این تیم همراه باشد.

در دیگر مسابقات این مرحله ساعتی قبل پیکانی‌ها با شکست ورامین موفق شدند به جمع چهار تیم برتر راه پیدا کنند. تیم کاله و شهرداری تبریز نیز به مصاف هم رفته اند. همچنین بانک سرمایه و هاوش گنبد نیز در گنبد با هم دیدار می‌کنند.

انتهای پیام/

چهره دومین تیم نیمه نهایی مشخص شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار