مرحله پلی‌آف لیگ برتر والیبال

شهرداری تبریز 3 – کاله آمل یک / شاگردان عطایی مغلوب میزبان شدند

تیم والیبال کاله آمل با حساب 3 بر یک مقابل شهرداری تبریز تن به شکست داد.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در سومین مسابقه از مرحله پلی‌آف لیگ برتر والیبال، تیم والیبال کاله آمل در تبریز میهمان شهرداری این شهر بود. تبریزی‌ها که در این مسابقه از امتیاز میزبانی بهره‌مند بودند برای پیروزی پا به میدان گذاشتند و در حضور تماشاگران بی شمار خود مقابل کاله آمل صف آرایی کردند.

تبریزی‌ها در ست اول این مسابقه در نبردی بسیار نزدیک و پایاپای موفق شد با حساب 25 بر 23 برنده شود. در ست دوم نیز در ابتدا تبریزی‌ها پیش بودند اما شاگردان بهروز عطایی توانستند اختلاف ایجاد شده را جبران کرده و در ادامه از حریف پیش افتاده و در نهایت با حساب 25 بر 22 ست دوم را به سود خود تمام کرده تا نتیجه مسابقه یک بر یک مساوی شود.

در ست سوم تبریزی‌ها عملکرد بهتری داشتند. ضعف مشهود تیم کاله در حملات و دفاع روی تور موجب شد حریف تبریزی از تیم کاله پیش بیفتند و بتواند ست سوم را نیز با برتری 25 بر 22 به سود خود تمام کند. در ست چهارم نیز تیم تبریز اجازه قدرت نمایی به میهمان خود نداد. با وجود اینکه بهروز عطایی و کادر فنی تیم کاله تلاش کردند که تغییراتی در ترکیب تیم ایجاد کرده تا بتوانند روند بازی را متفاوت کنند، اما در نهایت تبریز در این ست نیز از همان ابتدا اختلاف ایجاد کرد و در نهایت توانست در ست چهارم نیز به برتری رسیده و در مجموع 3 بر یک برنده این مسابقه شود.

در دیگر دیدارهای امروز تیم خاتم اردکان مقابل سایپا به برتری دست پیدا کرد و بانک سرمایه 3 بر صفر از سد هاوش گنبد گذشت.


انتهای پیام/


شکست آملی‌ها در تبریز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار