هفته دهم لیگ برتر والیبال بانوان؛

پیروزی خانگی پیکانی‌ها در هفته استراحت ذوب آهن

هفته دهم لیگ برتر والیبال ایران در حالی پیگیری شد که تیم پیکان موفق شد با حساب ۳ بر صفر مقابل سالوت به پیروزی برسد.

پیروزی خانگی پیکانی‌ها در هفته استراحت ذوب آهنبه گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، هفته دهم لیگ برتر والیبال بانوان ایران، گرامیداشت شهید محسن حججی، عصر امروز با برگزاری سه مسابقه در تهران ( دو دیدار) و تبریز ، پیگیری شد.

در این روز از رقابت‌ها از ساعت 15 دو تیم بهنمیر مازندران و آبنوس تهران در خانه والیبال به مصاف هم رفتند. این مسابقه در پایان با برتری 3 بر یک بهنمیری‌ها به پایان رسید تا این تیم به بردی خارج از خانه دست پیدا کند.

در دیگر دیداری که به میزبانی خانه والیبال تهران برگزار شد، ساعت 18 دو تیم پیکان تهران و سالوت با هم دیدار کردند. سالوتی‌ها که هفته گذشته شکستی سخت را مقابل آبنوس متحمل شده بودند این هفته نیز مقابل پیکان تن به شکست دادند تا روند ناکامی‌هایشان ادامه پیدا کند.

شاگردان میترا شعبانیان در تیم پیکان که یکی از مدعیان اصلی کسب قهرمانی این مسابقات به شمار می‌روند و در این راه با ذوب آهن اصفهان جدالی پایاپای دارند، امروز مقابل سالوت کوبنده ظاهر شدند و در نهایت با حساب 3 بر صفر سالوت را در هم کوبیدند.

در دیگر مسابقه این هفته از رقابت‌های لیگ برتر والیبال بانوان، تیم شهرداری تبریز در خانه میزبان تیم نماینده تهران بود که در پایان این بازی خانگی را 3 بر صفر مقابل تیم نماینده تهران واگذار کرد تا همچنان بدون امتیاز در قعر جدول جاخوش کرده باشد.

**نتایج کامل هفته دهم لیگ برتر بانوان ایران به شرح زیر است:
آبنوس یک – بهنمیر مازندران 3
پیکان تهران 3 – سالوت تهران صفر
شهرداری تبریز صفر – نماینده تهران صفر

انتهای پیام/

برگزاری هفته دهم لیگ برتر بانوان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار