رونمایی از ۴ تیم نهایی لیگ برتر والیبال + نتایج کامل

با برگزاری مسابقات یک چهارم نهایی لیگ برتر والیبال چهره ۴ تیم راه یافته به مرحله نیمه نهایی این رقابت‌ها مشخص شد.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، خانه والیبال تهران، سالن پیامبر اعظم آمل ، سالن المپیک گنبد و سالن خاتم اردکان امروز میزبان بازی‌های دوم مرحله پلی ‌آف لیگ برتر والیبال بود.

این مسابقات با برگزاری دیدار بین دو تیم پیکان تهران و شهرداری ورامین آغاز شد. این مسابقه از ساعت ۱۵ به میزبانی خانه والیبال تهران آغاز شد. شاگردان مرتضی عهدی دیدار اول دو تیم در ورامین را با حساب ۳ بر صفر به سود خود تمام کرده بودندو برای رسیدن به نیمه نهایی این مسابقات تنها به یک برد دیگر مقابل ورامینی‌ها نیاز داشتند.

تیم شهرداری ورامین، برای پیروزی و کشاندن نتیجه نهایی مسابقه به بازی سوم راهی تهران شده بود هر چند در نهایت این تیم پیکان بود که توانست ۳ بر صفر برنده این دیدار شده و با کسب دو پیروزی جواز حضور در نیمه نهایی را بدست بیاورد. پیکانی‌ها در مرحله نیمه نهایی باید به مصاف هاوش گنبد برود.

2 تیم سایپا تهران و خاتم اردکان هفته قبل در نخستین بازی این مرحله به مصاف هم رفته بودند که تیم سایپا در خانه تن به شکست ۳ بر صفر مقابل اردکان داد و برای کسب پیروزی در بازی دوم راهی اردکان شد. خاتم، اما به دنبال پیروزی خانگی بود که بتواند در همان بازی دوم کار را تمام کرده و راهی نیمه نهایی شوند.

در نهایت این مسابقه به برتری تیم خاتم اردکان با حساب ۳ بر صفر ختم شد تا تیم سایپا با وجود بهره مندی از ستاره‌هایی ملی پوش نظیر امیر غفور، سامان فائزی، فرهاد سال افزون، مصطفی حیدری و ... نتوانست به جمع چهار تیم نهایی راه پیدا کند تا این دوره از مسابقات با یک ناکامی بزرگ برای این تیم همراه باشد.

سومین دیدار مرحله پلی آف لیگ برتر والیبال برگزار شد و تیم بانک سرمایه سومین سهمیه مرحله نیمه نهایی را از آن خود کرد.

در این مسابقه که به میزبانی سالن المپیک شهر گنبد برگزار شد، تیم بانک سرمایه موفق شد با حساب 3 بر صفر مقابل هاوش به برتری رسیده و در نهایت با دو پیروزی راهی نیمه نهایی و جمع چهار تیم برتر شود. بانک سرمایه در مسابقه اول دو تیم نیز با همین نتیجه و در تهران موفق به شکست دادن تیم هاوش شد. سرمایه دارها با این پیروزی راهی نیمه نهایی شدند و در این مرحله چهارشنبه هفته آینده باید به مصاف تیم پیکان بروند.

مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ برتر والیبال ایران، با برگزاری یک دیدار در آمل به پایان رسید.

تیم کاله آمل در این مسابقه نیاز به پیروزی داشت تا نبرد کسب سهمیه نیمه نهایی را به بازی سوم بکشاند. با این حال شاگردان بهروز عطایی آغاز خوبی در این مسابقات نداشتند و دو ست ابتدایی را واگذار کردند.

در ست سوم و چهارم بازیکنان کاله به بازی برگشتند و نتیجه را 2 بر 2 به تساوی کشاندند. در ادامه بازی به ست پنجم کشیده شد و آملی‌ها در این ست بازی را واگذارکردند تا در نهایت 3 بر 2 بازنده این بازی شدند.

دومین پیروزی تبریزی‌ها مقابل کاله موجب شد این تیم به جمع چهار تیم برتر مسابقات راه پیدا کند و در این مرحله حریف خاتم اردکان شود.

پیش از این تیم‌های خاتم اردکان، پیکان و بانک سرمایه به ترتیب با شکست دادن تیم‌های سایپا، شهرداری ورامین و هاوش گنبد راهی نیمه نهایی شده بودند.

**نتایج کامل مرحله یک چهارم نهایی پلی آف لیگ برتر والیبال به شرح زیر است:

پیکان 3 – شهرداری ورامین صفر

هاوش گنبد صفر – بانک سرمایه 3

خاتم اردکان 3 – سایپا صفر

کاله آمل 2 – شهرداری تبریز 3

انتهای پیام/

4 تیم نیمه نهایی لیگ برتر والیبال مشخص شدند

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار