ایجاد اشتغال مهمترین اولویت مدیران

امام جمعه دلفان گقت:شهرستان دلفان محروم‌ترین شهرستان استان است و از این‌رو همت مضاعف مسئولین را می‌طلبد ایجاد اشتغال باید مهمترین اولویت مدیران در این منطقه باشد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ حجت الاسلام علی اکبر جمیاری امام جمعه دلفان در خطبه دوم نماز جمعه این هفته به جایگاه جمهوری اسلامی ایران در جهان اشاره کرد و گفت: اوضاع منطقه حکایت از آن دارد که حرف اول و آخر را جمهوری اسلامی می‌زند و بی شک قدرت کشورمان مرهون حمایت‌های مردم انقلابی و هدایت‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی می‌باشد.

وی افزود: نظام و دولت با همراهی مردم همیشه موفق هستند و مشکلات اقتصادی پدید آمده نیز به راحتی قابل حل می‌باشد. امروز مهمترین هدف انقلاب اسلامی مقابله با استکبار جهانی است و نباید مشکلات معیشتی به نگرش انقلابی ما ظربه وارد کند.

وی خاطر نشان کرد: ملت ایران هیچگاه دست از حمایت از مظلوم نخواهد کشید و همچون گذشته پشتیبان ملت‌های فلسطین، لبنان، سوریه خواهد بود. محور مقاومت باقدرت خود این روز‌ها کمر استکبار در منطقه را شکسته است و ان شاءالله بزودی شاهد خشکانده شدن ریشه رژیم منحوس صهیونیستی که عامل اکثر مشکلات است، خواهیم بود.

وی به سرنگون شدن جنگنده اسرئیلی در آسمان سوریه اشاره کرد وافزود: محور مقاومت با روحیه انقلابی اش به مقابله با کفر و استکبار برخواسته است و این حرکت ان شاءالله به ظهور حضرت حجت (عج) ختم خواهد شد.

جت الاسلام جمیاری خطاب به مسئولین بیان داشت: مردم ایران شایسته بهترین خدمات بوده و مسئولین باید با سرلوحه قراردادن اقتصاد مقاومتی در اموراتشان زمینه لازم برای حل مشکلات معیشتی را فراهم کنند.

وی به محرومیت‌های لرستان اشاره کرد و گفت: دلفان محروم‌ترین شهرستان استان است و از این‌رو همت مضاعف مسئولین را می‌طلبد. ایجاد اشتغال باید مهمترین اولویت مدیران در این منطقه باشد و می‌توان با تلاش جهادی بسیاری از مردم را در بخش‌های خصوصی، کشاورزی جهت تولید محصول و کارآفرینی ساماندهی کرد.

انتهای پیام/م

ایجاد اشتغال مهمترین اولویت مدیران باشد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.