جلوه‌ای ازهمبستگی، اتحادوتبعیت ازرهبری باحضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن

مردم با حضور پر شور خود ثابت کردند با وحدت و همدلی، همواره در دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی و رهبری مصمم هستند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ حجت الاسلام والمسلمین میرعمـادی نماینده، ولی فقیه امروز در خطبه‌های نماز جمعه امروز، با بیان اینکه مردم لـرستان امسال با جمعیت بیشتری در راهپیمایی شرکت کردند گفت: مردم با حضور حماسی خود، با ناکام گذاشتن تلاش دشمنان، پاسخ دندان شکنی به دشمنان نظام دادند و ثابت کردند با وحدت و همدلی، همواره در دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی و رهبری مصمم هستند.

وی شُکرانه حضور عظیم مردم در این راهپیمایی را، تلاش و حمایت مسوولان برای رفع مشکلات دانست و افزود: راهپیمایی ۲۲ بهمن، به مثابه رفراندوم بود و اگر ده‌ها رفراندوم هم برگزار شود، مردم دست از انقلاب خودشان نمی‌کشند و همچون سال پنجاه و هشت به جمهوری اسلامی رای می‌دهند.

خطیب جمعه خرم آباد با تسلیت سالروز شهادت حضرت صدیقه طاهره (س) و تشریح ابعاد زندگی آن بانوی بزرگوار، زُهدگرایی و ساده زیستی، بخشش و کمک به نیازمندان و عرفان و عبادت الهی را از ویژگی‌های آن حضرت برشمرد و گفت: مشیِ سیاسی آن حضرت، حمایت و یاری ولایت بود و باید زندگی و رفتار آن بـانوی گرامی، الگوی همه قرار گیرد.

نماینده، ولی فقیه در ادامه، سقوط جنگنده رژیم صهیونیستی را در سوریه، مایه خوشحالی جبهه مقاومت و ترس و وحشت این رژیم دانست و اضافه کرد: این حادثه ثابت کرد رژیم صهیونیستی هرگز توانایی جنگ مستقیم در سوریه و لبنان را ندارد و شکست خواهد خورد.

نماینده، ولی فقیه در ادامه، سقوط جنگنده رژیم صهیونیستی را در سوریه، مایه خوشحالی جبهه مقاومت و ترس و وحشت این رژیم دانست و اضافه کرد: این حادثه ثابت کرد رژیم صهیونیستی هرگز توانایی جنگ مستقیم در سوریه و لبنان را ندارد و شکست خواهد خورد.

وی با اشاره به اول اسفنـد، روز روحانیت و دفاع مقدس، سالروز حمله رژیم بعث عراق به هواپیمای ایرانی و شهادت ۴۰ تن از مسافران این هواپیما از جمله شیخ فضل الله محلاتی نماینده امام راحل در سپاه پاسداران، به تشریح نقش روحانیت در دفاع مقدس پرداخت و افزود: روحانیت معظم کشور در دوران دفاع مقدس بیش از ۴ هزار شهید و ۱۰ هزار جانباز و همچنین روحانیت لرستان ۵۵ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است که در زمینه‌های تبلیغی و رزمی به فعالیت به فیض شهادت نایل آمده اند.

۲۹ بهمن سالروز قیام مردم تبریزدر گرامیداشت شهدای مردم قم و نقش مهم مردم این شهر در انقلاب اسلامی از دیگر مواردی بود که امام جمعه خرم آباد در باره آن سخن گفت.

انتهای پیام/م

حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، جلوه‌ای از همبستگی، اتحاد و تبعیت از رهبری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.