اعزام دومین کاروان دانش آموزی شهرستان اردکان به مناطق عملیاتی جنوب کشور

در دومین مرحله اعزام دانش آموزان شهرستان اردکان به اردوی راهیان نور،شش دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند.

به گزارش خبرنگارگروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوان از یزد ؛ در دومین مرحله اعزام دانش آموزان شهرستان اردکان به اردوی راهیان نور، دانش آموزان پسر این شهرستان در قالب شش دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند.

دهقانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اردکان در مراسم بدرقه این دانش آموزان گفت: شما دانش آموزان باید سپاسگزار خداوند باشید که در ایام معنوی شهادت حضرت زهرا (س) توفیق حضور در مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس را نصیب شما کرده است.

دهقانی افزود: در هر کشوری برای کسانی که جان خود را در راه حفظ میهن داده‌اند احترام خاصی قائل می‌شوند شهدا کشور ما که بر پایه اعتقاد و ایمان جان خود را فدا کرده‌اند به‌ مراتب دارای مقام عالی تری هستند.

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اردکان از دانش آموزان خواست تا از تمام لحظات این سفر معنوی برای خودسازی بهره کافی را ببرند و گنج‌های ناشناخته دوران دفاع مقدس را کشف کنند و ارتباط خود را با شهدا برقرار کنند.

شایان بذکر است این دانش آموزان از برخی مناطق عملیاتی نظیر شلمچه، طلائیه، یادمان شهدای هویزه، یادمان شهید چمران در دهلاویه، یادمان شهدای اروند کنار و سایر مناطق عملیاتی بازدید خواهند کرد.

انتهای پیام/ غ

اردوی بازدید از مناطق عملیاتی جنوب

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار