محمدی در جمع خبرنگاران مطرح کرد؛

استقلال، اقتدار، امنیت و ثبات ایران اسلامی پیام حضور مردم در 22 بهمن است

رئیس سازمان حج و زیارت با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال گفت: این حضور برجسته مردم حامل پیام استقلال، اقتدار، امنیت و ثبات ایران اسلامی است.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حمید محمدی رئیس سازمان حج و زیارت امروز در حاشیه مراسم راهپیمایی 22 بهمن در جمع خبرنگاران درباره حضور شکوهمند مردم کشورمان اظهار کرد: حضور امروز مردم در راهپیمایی 22 بهمن حضوری پرشور، باشکوه و معنادار است.

وی با بیان اینکه این حضور برجسته مردم حامل پیام استقلال، اقتدار، امنیت و ثبات ایران اسلامی است، ادامه داد: حضور باشکوه، معنادار و  تماشایی ملت ما تجلی استقلال، همدلی، وحدت، انسجام، اراده ملی و حرکت در مسیر رفع موانع، پیشرفت و اعتلای  کشور است.

محمدی بیان کرد: با جانفشانی مردم و از خودگذشتگی شهدای والامقام دفاع مقدس و مدافع حرم و همچنین رهبری خردمندانه امام خمینی(ره) و رهبری مدبرانه و اندیشمندانه رهبر معظم انقلاب، امروز کشتی انقلاب اسلامی در آستانه ورود به دهه ی پنجم است.

وی با بیان اینکه کشتی انقلاب اسلامی چهار دهه در اقیانوس پر تلاطم توطئه‌ها و دسیسه‌های استکبار جهانی همچنان استوار و پا برجا است، گفت: امیدواریم برخی مشکلات و سختی‌های ناشی از تنگناها، تحریم‌ها و دسیسه‌های دشمن، با همت مردم و تداوم تلاش‌های مسئولان در سایه عنایات حضرت حق برطرف شود تا شاهد اعتلا و پیشرفت بیش از پیش ایران عزیزمان باشیم.

انتهای پیام/

صحبت های رئیس سازمان حج و زیارت در راهپیمایی 22 بهمن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار