آقایی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

پایداری انقلاب اسلامی ایران، نتیجه اعتماد مردم به ولایت فقیه است

سرپرست دفتر برنامه ریزی و نظارت بر امور عتبات عالیات گفت: پایداری و انسجام روز افزون انقلاب اسلامی ایران، نتیجه اعتماد آحاد مردم به ولایت فقیه است.

مرتضی آقایی سرپرست دفتر برنامه ریزی و نظارت بر امور عتبات عالیات در گفتگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد: پایداری و انسجام روز افزون انقلاب اسلامی ایران، نتیجه اعتماد آحاد مردم به ولایت فقیه است.

وی تصریح کرد: رهبری با بصیرت و مقتدرانه حضرت امام خمینی «ره» و پس از آن رهبری عادلانه و آگاهانه مقام معظم رهبری، از عوامل اصلی حفظ بقای نظام انقلاب اسلامی ایران و پایبندی مردم به ارزش‌های گرانقدر آن است.

 سرپرست دفتر برنامه ریزی و نظارت بر امور عتبات عالیات خاطرنشان کرد: مردمی بودن انقلاب اسلامی ایران و اعتقاد و اعتماد راسخ مردم به ولایت فقیه، چه در زمان رهبری امام خمینی «ره» و چه در حال حاضر که مقام معظم رهبری، در جایگاه رهبری نظام قرار دارند، پشتوانه اصلی حفظ انقلاب اسلامی و افزایش قدرت مقتدرانه روز افزون ایران اسلامی به شمار می‌رود.

آقایی در ادامه یادآور شد: مردم پیروزی انقلاب اسلامی، را دستاورد خودشان می‌دانند و به آن احساس تعلق دارند و در طول این سال‌ها با گوشت و پوست و خون خود از آن حمایت کرده‌اند.

وی بیان کرد: آحاد مختلف مردم برای حفظ اقتدار و استقلال جمهوری اسلامی ایران، با تقدیم فرزندان خود به این نظام پشتیبانی و حمایت همه‌جانبه خود را بارها اعلام کرده‌اند و این امر در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از جایگاه ارزشمندی برخوردار است.

حج قبل از انقلاب با حج پس از آن قابل مقایسه نیست

سرپرست دفتر برنامه ریزی و نظارت بر امور عتبات عالیات تاکید کرد: برگزاری مراسم حج قبل از انقلاب با برگزاری این مراسم معنوی، پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران قابل مقایسه نیست و در حال حاضر، انجام این سفر مقدس حج، بر پایه اسلام ناب مدنظر بوده و تحقق بخشیدن این اهداف در اولویت برنامه ریزان حج و زیارت قرار دارد.

آقایی اضافه کرد: تا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، مشرف شدن به سفر خانه خدا، تنها مختص افرادی بود که از نظر توانایی مالی در وضعیت بسیار مطلوبی قرار داشتند، این در حالی است که امروزه،  آحاد ملت، از این سفر مقدس و مزایای معنوی آن بهره‌مند می‌شوند و این امر مرهون پیام‌های حضرت امام خمینی «ره» در خصوص برگزاری کنگره عظیم حج است.

وی در پایان تصریح کرد: يكی از اصلی ترين دعاهای حجاج و زائران در سفرهای زيارتی پس از دعا برای سلامتی و ظهور حضرت صاحب الزمان (عج‌الله) دعا برای تعالی و تداوم نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

انتهای پیام/

برچسب ها: حج و زیارت ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار