محمدی خبر داد

برخورداری توافقنامه حج ۹۷ از امتیازات بیشتری نسبت به توافق حج گذشته

رئیس سازمان حج و زیارت گفت:توافق امسال سازمان حج و زیارت با مقامات عربستان نسبت به توافق حج گذشته از امتیازات بیشتری برخوردار است.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حمید محمدی رئیس سازمان حج و زیارت در نشست شورای معاونین و مدیران سازمان حج و زیارت طی گزارشی به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام کرد: توافق امسال سازمان حج و زیارت جمهوری اسلامی ایران با مقامات حج و زیارت عربستان نسبت به توافق حج گذشته از امتیازات بیشتری برخوردار است.

وی افزود: در فرآیند مذاکرات برای حج سال آتی موفق شدیم بستر و شرایط بهتری برای حضور حجاج فراهم کنیم.

رئیس سازمان حج و زیارت به رضایتمندی زائران و حجاج در حج گذشته اشاره کرد و گفت: حج گذشته به رغم نگرانی های جدی که از قبل وجود داشت با لطف خدا به خوبی برگزار شد به گونه ای که در نهایت رضایت زائران بیت الله الحرام را در پی داشت و همه حجاج از آن ابراز رضایت کردند.

محمدی در باره عملیات اجرایی حج امسال گفت: در حال حاضر گروه اجاره مسکن و کارشناسان امور پرواز در عربستان به سر می برند و به زودی گروه های تغذیه و پزشکی نیز به آنان خواهند پیوست.

رئیس سازمان حج و زیارت در ادامه گزارشی از فعالیت های زیربنایی سازمان در عراق و همچنین فعالیت گروه های غیر مجاز در عرصه عتبات ارائه کرد و خواستار حمایت بیشتر دولت و دستگاه های اجرایی برای رفع برخی مشکلات در این زمینه ها شد.

لازم به ذکر است؛ سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و سید علی قاضی عسگر نماینده ولی فقیه در این نشست حضور داشتند.

انتهای پیام/

صحبت های رئیس سازمان حج و زیارت در نشست  شورای معاونین و مدیران سازمان حج و زیارت در تاریخ 15 بهمن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار