برخورداری۴۳ درصد جمعیت استان از خدمات بیمه تامین اجتماعی

مدیرکل تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد گفت: ماهانه ۲۶۰ میلیارد ریال برای بیمه شدگان تامین اجتماعی استان هزینه می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازیاسوج ؛ به نقل از تأمین اجتماعی استان، مدیرکل تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: ماهانه به طور میانگین ۲۶۰ میلیارد ریال صرف ارائه خدمات بیمه‌ای به بیمه شدگان و مستمری‌بگیران زیر پوشش سازمان تامین اجتماعی در این استان می‌شود.

عباس نورمحمدی اظهار داشت: در حال حاضر حدود ۳۲۰ هزار نفر از جمعیت استان کهگیلویه و بویراحمد از خدمات بیمه‌ای و درمانی سازمان تامین اجتماعی برخوردار هستند که شامل ۴۳ درصد جمعیت استان می‌شود.

وی قانون مداری را از مهم‌ترین رویکردهای مدیریتی سازمان تامین اجتماعی در دولت تدبیر و امید بیان کرد و گفت: به منظور افزایش رضایت‌مندی و پاسخ گویی دقیق و سریع به کارفرمایان و بیمه شدگان ، اقدامات قابل توجهی به ویژه در حوزه الکترونیکی در سازمان تامین اجتماعی انجام شده است.

وی دریافت لیست و پرداخت غیرحضوری حق بیمه از کارفرمایان ، بازرسی الکترونیکی ، حذف دفترچه در مراکز درمانی تامین اجتماعی، طرح ساختار نوین ارائه خدمات در شعب، پرداخت متمرکز و همپوشانی اطلاعات مقرری بگیران بیمه بیکاری ، تکمیل و بهبود سامانه اطلاع رسانی سوابق تأمین اجتماعی و ساخت پایگاه متمرکز سوابق، تشکیل پرونده و اختصاص شماره تامین اجتماعی به همه بیمه شدگان و افراد تحت تکفل آنان، و ایجاد سامانه جامع مشاغل سخت و زیان‌آور را از جمله اقدامات سازمان تامین اجتماعی در جهت ارائه غیرحضوری خدمات برشمرد.

مدیرکل تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: از دیگر خدمات الکترونیک سازمان تامین اجتماعی می‌توان به لایه بندی و ایجاد فرآیند شناسایی و دسترسی به سوابق ناشناس گذشته و تعامل با سایر صندوق‌های بیمه‌ای به منظور شناسایی و رفع همپوشانی های برون سازمانی، بهره‌برداری از سامانه استعلام ارتباط بیمه‌ای و مشاهده پرونده کارگاهی توسط کارفرما اشاره کرد.

نورمحمدی گفت: سامانه برقراری مستمری به صورت متمرکز و غیر حضوری، تعامل و تبادل مکانیزه اطلاعات با سازمان ثبت احوال ، صدور برگ پرداخت حق بیمه برای بیمه شدگان اختیاری و حرف و مشاغل آزاد به صورت الکترونیکی، اجرای طرح ابلاغ الکترونیکی احکام مطالباتی ، طراحی و اجرای طرح متمرکز اجرائیات الکترونیک، طرح جامع بازرسی کارگاهی الکترونیک و توسعه بازرسی کشفی از دیگر فعالیت‌های این سازمان به شیوه غیرحضوری است.

انتهای پیام/ش

 هزینه ماهانه ۲۶۰ میلیارد ریال برای بیمه شدگان تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد  

برچسب ها: تامین اجتماعی ، بیمه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.