برگزاری همایش مودت و همدلی نیروهای مسلح در اردبیل

نخستین همایش مودت و همدلی نیروهای مسلح استان اردبیل برگزار شد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،سردار پاسدار جلیل بابازاده ، فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) اردبیل صبح امروز در نخستین همایش مودت و همدلی نیروهای مسلح استان اردبیل اظهار داشت: نیروهای مسلح به عنوان سرباز در خدمت مردم شریف ایران باید برای ارتقای آمادگی رزم٬ اعتقاد٬ روحیه جهادی و انقلابی نیروهای مسلح را تقویت کنیم.

وی گفت: همافران ارتش در 19 بهمن با امام بیعت کردند و این موضوع سبب گردهمایی نیروهای مسلح در این همایش شده و امروز رزمندگانی از ارتش٬ سپاه٬ مرزبانی٬ نیروی انتظامی و بسیج در قالب گردان های رزمی امام حسین(ع)٬ گردان بیت المقدس و گردان امام علی(ع)حضور دارند.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل افزود: دامنه فعالیت بسیج بسیار گسترده است و این نیروی مردمی در تمامی صحنه‌های حساس نظام انقلاب اسلامی در کنار نظام و رهبری و مردم بوده است.

بابازاده تصریح کرد: از خانواده‌های شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم و آزادگان و ایثارگران و پیشکسوتان بسیجی نیز در این همایش دعوت شده و نمایندگان مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی و اعضای شورای تأمین و تیپ 37 حضرت عباس(ع) استان اردبیل در این مراسم مودت و همدلی حضور دارند.

وی بیان کرد: از همه سازمان های نظامی دعوت کردیم تا 19 بهمن را گرامی داشته و وحدت و همدلی نیروهای مسلح را نشان دهیم.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: این نیروها کوه‌های صلابت کشور هستند تا امنیت مردم را تأمین و در مقابل متجاوزگران از خاک کشور و مردم دفاع کنند که آمادگی نیروهای مسلح ایران سبب شده که هیچ قدرت نظامی در جهان٬ فکر تعرض به جمهوری اسلامی ایران را در ذهن خود پرورش دهد.

بابازاده افزود: نیروهای نظامی و انتظامی ایران که در شرایط های حساس مأموریت های ویژه ای انجام می‌دهند٬ که اگر این نیروهای نظامی و انتظامی نباشد٬ امنیت و آسایش برای مردم ایجاد نمی‌شود که شبانه روزی در خدمت مردم هستند.

وی تصریح کرد: از وجود علما و مجموعه حفاظت نیروهای مسلح و مسئولان عقیدتی بهره مند هستیم که حضور این افراد جان بر کف نیز سبب افزایش کارایی نیروهای نظامی و انتظامی و حفظ اقتدار می شود.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل اظهار داشت: نیروهای مسلح همیشه در کنار یکدیگر بوده و ما فداکاری ها و ایثارگری های سایر نیروهای مسلح را فراموش نمی‌کنیم ولی گاها برخی افراد معاند نظام٬ در حال تفرقه افکنی بین نیروهای مسلح هستند تا سبب ایجاد تفرقه و دوگانگی بین نیروهای مسلح شوند.

بابازاده بیان کرد: قرارگاه پیشرفت و آبادانی بسیج در استان اردبیل با حضور مردم فعال شده و در مناطق محروم استان کارها و اقدامات ارزشمندی صورت گرفته است.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: حضور در 22 بهمن برای ما بسیار مهم و تاریخی است که باید در این روز با حضور گسترده بتوانیم از نظام مقدس ایران دفاع کرده و نقشه های شوم دشمنان را روشنگری کنیم.

 

انتهای پیام/ع

حضور مردم اردبیل در راهپیمایی 22 بهمن

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.