مردم سالاری از مهمترین برکات انقلاب اسلامی است

مسئول بسیج اساتید، طلاب و روحانیون استان اردبیل گفت: مردم‌سالاری از مهمترین برکات و ثمرات انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، حجت‌الاسلام سیدمحمد سیدسیاح مسئول بسیج اساتید، طلاب و روحانیون استان اردبیل دیروز در همایش فرماندهان پایگاه‌های بسیج ادارات اردبیل اظهار داشت: تثبیت جایگاه اسلام و مردم‌سالاری دینی در کشور و معرفی آن به دنیا از مهم‌ترین برکات انقلاب اسلامی بوده که سبب شده تا دشمنان نظام و انقلاب دشمنی خود را دوچندان کنند.

وی مردم‌سالاری را از مهمترین برکات و ثمرات انقلاب اسلامی دانست و بیان کرد: در زمان حکومت پهلوی تنها 12 مورد انتخابات برگزار شد اما پس از پیروزی انقلاب اسلامی انتخابات‌های متعددی در کشور برگزار شده و مردم به واسطه انتخابات سرنوشت کشور را رقم می‌زنند.

مسئول بسیج اساتید، طلاب و روحانیون استان اردبیل گفت: حاکمیت ولایت فقیه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی سبب شده تا کشور در مسیر تعالی و پیشرفت قرار گیرد چرا که فردی متعهد، فرزانه و دیندار در راس حکومت بوده و زمینه‌ساز توسعه واقعی کشور می‌شود به طوری که در زمان پهلوی زندگی پادشاهان این رژیم سرشار از نقاط تاریک بود اما حتی یک نقطه تاریک نیز در زندگی مقام معظم رهبری وجود ندارد.

سیدسیاح با اشاره به پیشرفت‌های مختلف در کشور که به واسطه انقلاب اسلامی مهیا شده است، تصریح کرد: حاکمیت دین اسلام و دین‌مداری از مهم‌ترین برکات انقلاب بوده که به واسطه همین مهم کشورمان توانسته به پیشرفت‌های مختلفی در عرصه‌های گوناگون دست یابد.

مسئول بسیج اساتید، طلاب و روحانیون استان اردبیل در مورد تحریم‌ها و تهدیدهای دشمنان بر علیه کشور افزود: با وجود رهبری فرزانه و درایت‌های هوشمندانه ایشان و ولایتمداری و دین‌مداری مردمی توانسته‌ایم در برابر تمامی توطئه‌ها و فتنه‌های دشمنان ایستادگی کرده و دشمنان را شکست دهیم.

انتهای پیام/ع

پیشرفت‌های مختلف کشور به واسطه انقلاب اسلامی مهیا شد

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.