فرمانده نیروی هوایی خراسان جنوبی :

پیوند نیروی هوایی با ولایت ناگسستنی است

فرمانده نیروی هوایی خراسان جنوبی گفت: نیروی هوایی مانند روزهای پیروزی انقلاب اسلامی همیشه در صحنه و کنار انقلاب می ماند و پیوند ما با انقلاب ناگسستنی است.

  به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ مصطفوی فرمانده نیروی هوایی خراسان جنوبی در دیدار با نماینده ولایت فقیه با اشاره به اینکه ، نقش کلیدی نیروی هوایی را در سال 57 نمی توان فراموش کرد ،گفت: کارکنان  نیروی هوایی همگام با رهبری اقدامی مؤثر و کارآمد انجام دادند که نقش بسزایی در تسریع پیروزی انقلاب اسلامی داشته است.


وی افزود: با وجود اینکه در زمان طاغوت نیروی هوایی نزدیک ترین بخش به رژیم شاهنشاهی بود اما اولین ضربه را هم نیروی هوایی بر پیکره رژیم طاغوت زد.


مصطفوی گفت: نیروی هوایی همچنین پس از پیروزی انقلاب اسلامی همراه با رزمندگان اسلام، در جبهه های دفاع مقدس نقش خود را ایفا کرد.


وی با بیان اینکه در 31 شهریور 59 و آغاز جنگ تحمیلی نیروی هوایی با انجام عملیات و به پرواز درآمدن 200 فروند هواپیما و همچنین منهدم کردن تأسیسات نیروهای عراقی و از سوی دیگر نقش پشتیبانی در خط مقدم داشتند، اظهار کرد: نیروی هوایی ارتش با ساخت تجهیزات نظامی ، بمب افکن هوایی و قطعات هواپیمایی نقش خود را به گونه دیگر ایفا می کند که افتخار بزرگی است که نصیب نیروی هوایی شده است.


فرمانده نیروی هوایی خراسان جنوبی بیان کرد: پیوند ما با ولایت ناگسستنی است و اکنون ما آماده ایم تا نگذاریم دشمنان و ضد انقلاب ها نگاهی به جمهوری اسلامی بیندازند.

انتهای پیام/ک


پایبندی نیروی هوایی به انقلاب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.