رئیس هیت ورزش های همگانی بافق؛

ورزش های همگانی در بین مردم باید توسعه پیدا کند

رئیس هیت ورزش های همگانی بافق گفت: ورزش های همگانی در بین مردم باید فرهنگ سازی های شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛محمد رضا کاظمی رئیس هیئت ورزش های همگانی بافق گفت: ورزش های همگانی در بین مردم باید توسعه پیدا کندو فرهنگ سازی های لازم در این راستا صورت بگیرد.

رضا نارگانی رییس اداره ورزش و جوانان بافق بااشاره به اینکه در حوزه ورزش اقدامات مهمی صورت گرفته است افزود:ترویج ورزش های همگانی بین خانواده ها سبب کشف استعداد های خوب در بخش قهرمانی می شود.

وی همچنین بر لزوم ترویج فرهنگ ورزش بین تمامی خانواده ها با کمک دستگاه های اجرایی شهرستان تاکید کرد.

راه اندازی ورزش صبحگاهی در بین مدارس،برگزاری همایش دوچرخه سواری در ادارات شهرستان،برنامه ریزی در رابطه با افتتاحیه نخستین المپیاد ورزش های همگانی و پرواز نمادین همزمان با 22بهمن ماه از دیگر مباحثی بود که در این نشست مطرح شد.

گفتنی است:افتتاحیه نخستین المپیاد ورزش های همگانی بافق در روز جمعه 19بهمن ماه سال جاری در بیش از 9 رشته ورزشی در بخش بانوان و اقایان در پارک بانوان و مجموعه تفرجگاهی آبشار این شهرستان برگزار می شود.

نشست هم اندیشی هیت ورزش های همگانی بافق به منظور برنامه ریزی جهت افتتاحیه نخستین المپیاد ورزش های همگانی با حضور نارگانی رییس اداره ورزش و جوانان بافق،کاظمی مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی سنگ اهن و اعضای این هیت در سالن اجتماعات شهدای سنگ اهن این شهرستان برگزار شد.

انتهای پیام/ ی

توسعه  ورزش های همگانی دربافق

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار