جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان و هیئت‌های ورزشی شهرستان ابرکوه

جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان و هیئت‌های ورزشی با هدف رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی جوانان شهرستان ابرکوه در اداره ورزش و جوانان این شهرستان برگزارشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ شریعتی مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد با اشاره به بحث اشتغال جوانان گفت: مسئولان عضو ستاد ساماندهی امور جوانان، باید اولویت مرتبط به حوزه جوانان را به اشتغال پایدار تبدیل کنند.

وی افزود: حضور جوانان در مسایل مختلف تاثیرگذار است، و با اتکا به همین جوان‌ها و نیروی جوانی که در دوران هشت سال دفاع مقدس بود توانستیم بر دشمن پیروز شویم.

شریعتی با بیان اینکه جوانان از سرمایه‌های عظیم جامعه اند، اضافه کرد: باید به جوانان بها داد و نسبت به رفع مشکل مسکن، ازدواج و اشتغال آن‌ها تلاش کرد چرا که اگر غافل شویم بیگانگان آن‌ها را جذب می‌کنند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد گفت: رؤسای هیئت‌های ورزشی باید از اسپانسر برای برگزاری مسابقات کمک بگیرند ولازم است شورای عالی ورزش در شهرستان از سایر ارگان‌های دولتی در راستای نهادینه کردن فرمایشات مقام معظم رهبری ورزش همگانی را در جامعه تشکیل شود.

سرپرست فرمانداری ابرکوه نیز در این نشست گفت: امور جوانان مورد توجه همه مسئولان شهرستان و استان هست و پیگیری امورجوانان لازمه‌ی هماهنگی مسئولان است.

انتهای پیام/ ا

تلاش در راستای رفع مشکل مسکن،ازدواج و اشتغال جوانان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار