یادواره ۲۴ شهید شهر بردستان برگزار شد

یادواره ۲۴ شهید والامقام شهر بردستان شهرستان دیر برگزار شد.

یادواره ۲۴ شهید شهر بردستان برگزار شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، همزمان با ایام فاطمیه و ایام‌الله دهه فجر یادواره ۲۴ شهید والامقام شهر بردستان با حضور اقشار مختلف مردم، مسئولان شهرستانی، مداحی حاج مهدی سلحشور و سخنرانی حجت‌الاسلام صادقی سرایانی شهید زنده در حسینه اعظم بردستان برگزار شد.

حجت‌الاسلام محمد صادقی سرایانی صبح شنبه در این مراسم گفت: ترویج آرمان‌ها و ارزش‌های والای شهدا می‌تواند زمینه‌ساز تعالی جامعه و دستیابی به اهداف و آرمان‌های نظام باشد.

وی با بیان اینکه شهدا حماسه‌سازانی هستند که با ازخودگذشتگی و رشادت ضامن بقا، حفظ استقلال و آزادی نظام هستند، اظهار داشت: زنده نگه‌داشتن یاد و نام شهدا نه‌تنها یک وظیفه دینی بلکه بااقتدار، شکوه و امنیت کشور گره‌خورده است.

این استاد حوزه و دانشگاه افزود: دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های مقدس انقلاب اسلامی مهم‌ترین رسالتی است که شهدای والامقام همیشه به دنبال آن بوده‌اند و برای دستیابی به این اهداف والا و ارزشمند از هیچ تلاشی دریغ نکرده‌ و از جان و مال خود گذشته‌اند که تمامی این موارد در دستیابی به عزت و اقتدار کنونی کشورمان کافی بود.

حجت‌الاسلام صادقی سرایانی، با بیان اینکه امروز ایران اسلامی در آسایش و امنیت قرار دارد، گفت: امروز شرافت و عزت جامعه اسلامی مرهون خون شهدا است و شهدا وارسته‌ترین الگو برای جوانان محسوب می‌شوند.

اجرایی سرود، دکلمه و مداحی از جمله برنامه های این مراسم معنوی بود.

انتهای پیام/م

یادواره شهدای بردستان برگزار شد

برچسب ها: شهدا ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.