برخورد با قاچاقچیان کالا و مواد مخدرگسترده‌تر می شود

استاندار اصفهان تاکید کرد: با اشراف اطلاعاتی نیروی انتظامی ، اقدامات بعدی علیه قاچاقچیان کالا و مواد مخدرگسترده‌تر خواهد بود.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان محسن مهرعلیزاده امروز در نشست خبری طرح ذوالفقار 7 و 8 فرماندهی انتظامی استان اصفهان با بیان این که طرح‌های پلیس با قدرت بیشتری ادامه پیدا خواهد کرد، اذعان داشت: به قاچاقچیان و اوباش هشدار می‌دهم که اگر دست از اقدامات شرورانه خود بر ندارند، ضربات سنگین‌تری را متحمل خواهند شد.

وی با بیان این که قاچاقچیان برای کسب درآمد حرام بیشتر به هر کاری از جمله نابود کردن آینده جوانان، اقدام می‌کنند، افزود: هم قاچاق مواد مخدر و هم قاچاق کالا هر کدام در نوع خود کار پست و ناپسندی است، در بازدیدهایی که از صنایع دارم اعلام می‌کنند که واردات رقیب جدی آن‌ها هستند و آن‌ها مجبور به کاهش تولید و اشتغال می‌شوند.

استاندار اصفهان با بیان این که با گذاشتن نظام صحیح تعرفه یا اصلاحات دیگر چون اصلاح قیمت ارز، می‌توان جلوی واردات بی‌رویه را گرفت و مطالبه تولیدکنندگان را در حمایت از آن‌ها، محقق شود، گفت: اجناس و کالاهای درجه چندم کشورهای دیگر، بازار داخلی را در دست گرفته و مشکلاتی را برای تولیدکننده ایجاد کرده و آزاردهنده‌تر از واردات، قاچاق کالا است .

مهرعلیزاده با اشاره به این که بیکاری و پدیده دزدی و مزاحمت به این دلیل است که برخی سعی کرده‌اند با قاچاق کالا، قدری مرفه‌تر زندگی کنند، خاطرنشان کرد: تا جایی که امکان دارد به این افراد باید تذکر داد اما زمانی که تذکر نتیجه نداد، پلیس با زبان زور قانون، با این افراد برخورد می‌کند.

وی با بیان این که پدیده مواد مخدر یک پدیده قدیمی است که در همه کشورها بوده و یک تجارت نابودکننده بشری محسوب می‌شود، عنوان داشت: در ستادهای مبارزه با قاچاق کالا و مبارزه با مواد مخدر عزم خود را جزم کردیم تا ضربات سنگینی را به این قاچاقچیان وارد کنیم ما مسؤول و مکلف هستیم که اجازه ندهیم در استان اصفهان، تا حد ممکن، یک کار خطا و جرم انجام شود.

استاندار اصفهان خاطر نشان کرد:  ممکن است صفر کردن میزان جرم یک کار غیرممکن و نشدنی باشد، اما می‌توان این میزان را به عدد صفر نزدیک کرد وتلاش کمتر از یک هفته انتظامی استان اصفهان باعث شده تا مقادیر بسیار زیادی از مواد مخدر و کالای قاچاق کشف شود .

مهرعلیزاده با بیان این که قاچاقچیان و اوباش هنوز فرصت بازگشت دارند، تأکید کرد: اگر مجرمان دست از اقدامات خود برندارند با برخور‌د سنگین پلیس مواجه خواهند شد.

 

انتهای پیام/م

 

نشست خبری استاندار اصفهان طرح ذوالفقار 7 و 8 فرماندهی انتظامی استان اصفهان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.