استاندار اصفهان:

ایجاد امنیت تنها وظیفه نیروی انتظامی نیست

استاندار اصفهان گفت: برقراری نظم و انضباط در مسؤولیت نیروی انتظامی است که در این زمینه نمره قبولی گرفته است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،رسول زرگرپور صبح امروز در صبحگاه مشترک به مناسبت هفته ناجا اظهار کرد: در طول کمتر از 2 ماه گذشته در استان اصفهان شاهد 4 رویداد بزرگ ملی بوده‌ایم، پانزدهمین اجلاس خادمان و پیر غلامان، تشییع پیکر شهید حججی، برگزاری باشکوه دهه محرم و روز گذشته همایش نیم میلیونی قالی‌شویان در مشهد اردهال.

وی افزود: در همه این برنامه‌ها اول شکوه و عظمت بی‌نظیر، امنیت و آرامش و نظم و انضباط قابل‌قبول به چشم می‌خورد، اگر طرح ذوالفقار، کشف مواد مخدر،دستگیری باندهای قاچاق کالا، تنبیه اراذل و اوباش و... را به این اتفاقات اضافه کنیم وظایف نیروی انتظامی احصا می‌شود.

استاندار اصفهان گفت: ایجاد امنیت تنها وظیفه نیروی انتظامی نیست و شکی نیست مهم‌ترین سازمان وظیفه‌مند در این مورد نیروی انتظامی است و این رسالتی مهم است؛ برقراری نظم و انضباط در مسؤولیت نیروی انتظامی است که در این زمینه نمره قبولی گرفته است.

زرگرپور با بیان این که نیروی انتظامی مظهر اقتدار و امنیت کشور است، عنوان کرد: امروز پلیس در دل مردم جایگاه و منزلت مناسبی دارد و بار سنگینی بر دوش دارد، مردم قدردان نیروی انتظامی هستند و دولت تدبیر و امید نیز هرچقدر توانسته است به نیروی انتظامی کمک کرده است و از این پس نیز این کمک را ادامه خواهد داد.

 

انتهای پیام/م

 

برگزاری مراسم صبحگاه مشترک به مناسبت هفته ناجا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار