فرمانده انتظامی استان اصفهان اعلام کرد:

کشف بی سابقه مواد مخدر در اصفهان

با اجرایی شدن مرحله اول طرح" قرارگاه عملیاتی، اقدام وعمل" 1480 کیلومواد مخدر در استان اصفهان کشف شد که 470 کیلوگرم آن هروئین است.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: طرح "قرارگاه عملیاتی اقدام و عمل" به منظور افزایش تحرک و چابکی در مجموعه نیروی انتظامی طرح جدیدی با عنوان شکل گرفت و هم اکنون بخش اول خروجی این عملیات در طرحی به نام ذوالفقار یک در بخش های متفاوت  مقابله با فروشندگان مواد مخدر، مبارزه با قاچاق کالا، مبارزه با باند سارقان و اراذل و اوباش عملیاتی شد.

سردار مهدی معصوم‌بیگی با اشاره به دستگیری باند بزرگ قاچاق کالا در خور و بیابانک افزود: سه نفر از اعضای این باند بزرگ که مواد مخدر را به شیوه ای جدید در در غلتک‌های راه‌سازی جاسازی کرده بودند، دستگیر شدند.

وی  افزود: در حوزه مبارزه با فروش وقاچاق مواد مخدر 1480 کیلوگرم مواد مخدر کشف شد که 470 کیلوگرم آن هروئین است و این کشف این حجم مواد در استان اصفهان بی  سابقه بوده است، پیام مهم این موضوع در مرحله اول برای خانواده‌ها است که باید از فرزندان خود مراقبت کنند و پیام دیگر برای باندهای مواد مخدراست که بدانند پلیس با قدرت و شدت، هوشیارانه با هر نوع تحرک خلاف قانون برخورد می‌کند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با تاکید بر اینکه تامین امنیت مردم مهم ترین رکن عملیات است ادامه داد: بخش دوم این عملیات به قاچاق کالااختصاص یافت که در مجموع ارزش اقلام کشف شده حدود 35 میلیارد تومان شامل برنج، لوازم تحریر و تجهیزات خودرو برآورد شده است و 28 نفر نیز در این بخش دستگیر شدند.

معصوم‌بیگی با اشاره به اینکه اگر دستی با قمه و قداره به سوی مردم دراز شود با شدت مورد هدف ما قرار می گیرد گفت: بخش دیگر عملیات اقدام و عمل به مبارزه با اوباشگری پرداخته است چراکه اوباش‌گری و از بین بردن نظم و امنیت عمومی زیبنده استان فرهنگ پرور اصفهان نیست. در مجموع برای این طرح 12 روز کار اطلاعاتی و 4 روز کار میدانی انجام شده است. 

فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان این که اعلام شده است که مأموران نباید در حالت اختفا موتورسیکلت‌ها را توقیف کنند و یا خودروها را جریمه کنند، عنوان کرد: وقتی جان مردم در خطر است چاره‌ای نداریم، هرکسی کار غیرقانونی انجام دهد و ما متوجه شویم با آن برخورد خواهیم کرد چه فرقه ضاله و چه فرقه انحرافی باشد.

وی در پایان گفت: چندین هزار کلاه کاسکت آماده کرده‌ایم تا در هفته نیروی انتظامی بین راکبان موتورسیکلت توزیع کنیم و با توجه با بازگشایی مدارس و کم‌تجربگی والدین دانش‌آموزان کلاس اولی، طرح یار مهربان در حال اجرا است که هم در حوزه راهنمایی و رانندگی و هم در حوزه انتظامی در حال پیگیری است.

 

انتهای پیام/م 

 

کشف مواد مخدر در غلتک‌های راه‌سازی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.