پیام تقدیر استاندار کرمان و فرماندار سیرجان از مردم

استاندار کرمان و فرماندار ویژه سیرجان در پیامی مشترک از حضور حماسی مردم سیرجان در استقبال از رییس جمهور تقدیر ‌و تشکر کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،متن پیام به این شرح است:


خدای سبحان را شاکریم که به لطف و عنایت او،بار دیگر حماسه ای بزرگ در استان کرمان و شهرستان سیرجان، مهد تمدن و همدلی رقم خورد.


جا دارد از شما مردم شریف و ولایی سیرجان که در شادی و غم، سختی و راحتی و در تمامی عرصه های مهم و حیاتی همراه و پشتیبان ولایت و نظام جمهوری اسلامی بوده اید بخاطر خلق حماسه با شکوه حضورتان در استقبال از رئیس جمهور محبوب ایران ، پیام آور امید و بالندگی، تشکر کنم.


شما مردم بزرگوار ثابت کردید که به حق، شایسته بهترین صفاتید و خونگرمی و میهمان نوازی در رگ تک تک شما عزیزان جریان دارد .


امروز، سیرجان همیشه قهرمان در ورزشگاه تختی پذیرای ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران بود و این استقبال با شکوه محقق نمیشد مگر با حضور گرما بخش و امید آفرین شما مردم دلاور و همیشه در صحنه شهرستان سیرجان که به حق نشان دادید پاسدار حرمت خون شهیدان در تمامی عرصه های مهم و حیاتی هستید. امید است چشمه این شکر و اشتیاق همواره در دلهای شما عزیزان جوشان بماند و با مهربانی خود پشتوانه محکمی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی باشید.


همچنین در پایان مراتب تقدیر و تشکر خود را از امام جمعه، نماینده مردم سیرجان ، فرماندهان و نیروهای نظامی و انتظامی، سربازان گمنام امام زمان، مدیران و کارکنان دستگاه قضایی شهرستان، مدیران و کارکنان شهرداری، مدیران و کارکنان سخت کوش شرکت معدنی و صنعتی گل گهر و شرکت های فعال در منطقه گل گهر، پرسنل پر تلاش فرمانداری و دستگاه های اجرایی شهرستان و همه ی کسانی که در برپایی مراسم استقبال از رییس جمهور محترم نقش داشته اند اعلام می دارم.

علیرضا رزم حسینی استاندار کرمان


منصور مکی آبادی فرماندار سیرجان

انتهای پیام/ی

استقبال از رییس جمهور در سیرجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار