بهره برداری از 13 پروژه از طریق ویدئو کنفرانس توسط رئیس جمهور

در سفر وزیر صنعت معدن تجارت به سرچشمه 13 پروژه با اعتباری بالغ بر 3 هزارو 520 میلیارد تومان در مجموع شرکت ملی مس ایران در استان کرمان به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،در این مراسم ازکوره جدید ذوب سرچشمه با فن آورری فلش با سرمایه گذاری 974 میلیارد، پالایشگاه خاتون آباد با 336 میلیارد تومان، نیروگاه سیکل ترکیبی 500 مگاواتی سمنگان با سرمایه گذاری هزارو210 میلیارد تومان نیز توسط رییس جمهور به بهره برداری رسید.


همچنین از پروژه سیستم انتقال گاز کنور تورهای ذوب سرچشمه ، پروژه تغییر تکنولوژی پالایشگاه سرچشمه به کاتد دائمی نیز به بهره برداری رسید.


افزایش ظرفیت کارخانه کنسانتره مولیبدن سرچشمه ، پروژه افزایش ظرفیت کارخانه آهک سرچشمه ، باند دوم جاده سرچشمه تا شهربابک به طول 80 کیلومتر با سرمایه گذاری 80میلیارد تومان، انبار کنسانتره جدید خاتون آباد و احداث پست 132 و 400 میمند و شهربابک با سرمایه گذاری 70 میلیارد تومان از دیگر پروژه هایی بود که توسط رییس جمهور افتتاح و به بهره برداری رسید.


احداث پست های 9 گانه تغذیه کننده همراه با مرکز تغذیه و توسعه کارخانه اسید سرچشمه از 100 هزار تن به 300 هزار تن در سال از طریق ویدئو کنفرانس به بهره برداری رسید.
انتهای پیام/ ی

افتتاح طرح های مس در کرمان

برچسب ها: هیئت دولت ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار