کرباسیان مطرح کرد؛

تاکید بر فعال تر شدن بازار بورس استان کرمان

وزیر اقتصاد و دارایی با بیان اینکه بازارس بورس رشد ۲۷ درصدی داشته است گفت: بازار بورس استان کرمان باید فعال‌تر باشد.

تاکید بر فعال تر شدن بازار بورس استان کرمانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛  مسعود کرباسیان وزیر اقتصاد و دارایی امروز در جلسه شورای اداری شهرستان بم و نرماشیر که در محل سالن پرستو منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید برگزار شد، اظهار داشت: ما 30 میلیارد دلار خط اعتباری گرفتیم که 12 میلیارد آن قطعی و تصویب شده و 8 میلیارد آن اجرایی شده است.

وی با بیان اینکه شهر بم زخمی هست بر دل همه ما بابت آن زلزله‌ای که رخ داد گفت: امروز ارگ جدید را داریم که باید نهایت استفاده را از آن بکنیم.

‍وزیر اقتصاد و دارایی با اشاره به اینکه امسال رشد اقتصادی خوبی در حدود 6.5 درصد داشته‌ایم که سهم استان کرمان بسیار خوب است افزود: از محل اوراق مشارکت نزدیک به 70 درصد رشد سرمایه‌گذاری مستقیم داشته‌ایم.

وی با بیان اینکه بازار بورس رشد 27 درصدی داشته و به شاخص 99 هزار رسیده است گفت: بازار بورس استان کرمان باید فعال‌تر باشد.

کرباسیان با اشاره به اینکه صادرات غیرنفتی نسبت به سال قبل دارای رشد بوده است که بخشی از آن مربوط به این استان است بیان کرد: از شه‌بخش مدیر گروه خودروسازی کرمان می‌خواهم که صادرات خودرو را راه‌اندازی کنند.

وی با بیا اینکه خوشحالم از اینکه این‌همه پتانسیل در این منطقه هست و باید استفاده کنیم تصریح کرد: این دولت برای اولین بار بعد از 12 سال در حال تقسیم سود سهام عدالت است.

انتهای پیام/س

 

بازار بورس استان کرمان باید فعال‌تر باشد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار