کارگاه آموزشی "خانواده و محیط زیست"در خرم آباد برگزار شد

رئیس اداره آموزش و پژوهش اداره کل حفاظت محیط زیست لرستان از برگزاری کارگاه آموزشی "خانواده و محیط زیست" در خرم آباد خبر داد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ بهمن بیرانوند گفت: در ادامه اجرای برنامه‌های آموزش همگانی محیط زیست، با هدف ارتقای دانش زیست محیطی جامعه و اشاعه رفتار و فرهنگ محیط زیست، کارگاه‌های آموزشی جهت خانواده‌ها و اولیاء دانش آموزان دبستان یادگار امام ناحیه یک خرم آباد و محله فلک الدین در قالب طرح "خانواده و محیط زیست"اجرا گردید.

کارگاه آموزشی

بیرانوند گفت: در این کارگاه آموزشی که با حضور جمع زیادی از اولیاء دانش آموزان و خانواده‌ها برگزار گردید، مطالبی در خصوص اهمیت خانواده به عنوان اولین و مهمترین نهاد اجتماعی که نقش بسزایی را در مدیریت و حفاظت از محیط زیست و منابع طبیعی داردو نیز استفاده بهینه از آب وسایر منابع انرژی، تفکیک زباله از مبدأ، وسایر مباحث زیست محیطی عنوان شد.

کارگاه آموزشی

بیرانوند با اشاره به نقش زنان در تبیین فرهنگ صحیح زیست محیطی، بیان داشت: هریک از ما در قبال محیط زیست و حفاظت از آن مسئولیم و می‌بایستی در این مسیر تمام تلاش خود را به کار بندیم و نسبت به مسائل و مشکلات زیست محیطی اطراف خود بی تقاوت نباشیم، زیرا محیط زیست سالم، ضامن سلامت خانواده می‌باشد.

رییس آموزش و پژوهش حفاظت محیط زیست لرستان در ادامه با اشاره به اینکه حفاظت از محیط زیست بر اساس اصل پنجاهم قانون اساسی یک وظیفه عمومی تلقی می‌شود، از حضور گرم و اسقبال خوب خانواده‌ها و همچنین از زحمات ارزشمند مدیرمحترم انجمن رها نسل خرم ومدیر و همکاران محترم دبستان یادگار امام و همچنین سرکار خانم احمدی از کارکنان ادره ک. حفاظت محیط زیست لرستان جهت هماهنگی برگزاری جلسات آموزشی قدردانی نمودند.

انتهای پیام/د

برگزاری کارگاه آموزشی "خانواده و محیط زیست"در خرم آباد

برچسب ها: محیط زیست ، حیات وحش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.