رئیس کمیته امداد بروجرد خبر داد؛

بهره برداری از ۶ طرح مسکن مددجویان کمیته امداد در دهه فجر

رئیس کمیته امداد بروجرد گفت: یکی از فعالیت‌های کمیته امداد کمک به افراد نیازمند برای خانه دار شدن است که ۶ پروژه مسکن مددجویان کمیته امداد در دهه فجر به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  "علی معظمی" رئیس کمیته امداد بروجرد گفت: پنج پروژه مسکن مددجویان کمیته امداد، واحد‌هایی از مسکن مهر هستند که این مسکن‌ها با ۹۰ میلیون تومان کمک بلاعوض کمیته امداد و ۱۱۳ میلیون تومان تسهیلات بانکی تهیه شده است.

 وی افزود: برای این پنج پروژه مسکن مددجویان بیش از ۲۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

معظمی گفت: در بین مددجویان کمیته امداد یکی از بانوان سرپرست خانوار که دارای سه فرزند دختر است بدون منزل و سرپناه بودند که کمیته امداد ۲۰ میلیون تومان به صورت بلاعوض، ایتام الغدیر ۵ میلیون تومان و خیرین هم ۵ میلیون تومان برای خانه دار شدن این سرپرست خانوار کمک کردند.

به گفته وی از مسکن مهر بروجرد یک واحد برای این سرپرست خانوار در نظر گرفته شده و تلاش داریم تا قبل از دهه فجر این سرپرست خانوار خانه دار شود.

رئیس کمیته امداد بروجرد با اشاره به طرح های اشتغالزایی کمیته امداد افزود: کمیته امداد ۱۰ پروژه اشتغالزایی آماده افتتاح دارد که برای این پروژه‌ها ۱۸۰ میلیون تومان تسهیلات پرداخت شده است که در دهه فجر این پروژه‌ها افتتاح می‌شوند.

وی بیان کرد: اشتغالزایی و تهیه مسکن برای مددجویان نیازمند از برنامه‌های کمیته امداد است و تلاش داریم تا با برنامه ریزی و ارائه تسهیلات در جهت توانمند کردن مددجویان نیز اقدام شود.

انتهای پیام/د

۶ پروژه مسکن مددجویان کمیته امداد در دهه فجر به بهره برداری می‌رسد

برچسب ها: کمیته امداد ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.