رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بروجرد:

تحقق ۷۰ درصدی سند توسعه اشتغال در بروجرد

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بروجرد گفت: تاکنون ۷۰ درصد سند توسعه اشتغال بروجرد در سال جاری محقق شده است.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ عبدالعلی گیوه‎کی ظهر امروز در جمع خبرنگاران این شهرستان اظهار کرد: سهمیه تعهد اشتغالزایی دستگاه‎های اجرایی این شهرستان در سال جاری ایجاد ۳ هزار و ۴۰۲ شغل است که تاکنون قریب به ۷۰ درصد آن تحقق یافته است.

وی عنوان کرد: امید است که در فرصت باقیمانده تا پایان سال و با تلاش مدیران و مسوولان دستگاه‎های اجرایی ۳۰ درصد باقیمانده از سند توسعه اشتغال شهرستان بروجرد محقق شده و تعهد اشتغالزایی این شهرستان به صورت کامل و ۱۰۰ درصدی محقق شود.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بروجرد با اشاره به فعالیت در خور توجه برخی ادارات و نهاد‌ها از جمله کمیته امداد امام خمینی و اشتغالزایی چند برابری نسبت به سهم تعهد دستگاه بیان کرد: در برخی ادارات دیگر مانند بهزیستی در صورتی که بانک‎ها همراهی و همکاری نکنند، تعهد دستگاه‎ها به طور کامل محقق نمی‎شود.

گیوه‎کی تاکید کرد: از طرفی برخی ادارات در این زمینه کم کاری کرده‎اند، به طور مثال اداره آموزش و پرورش بروجرد با گذشت بیش از ۹ ماه از سال از مجموع تعهد ۲۹۳ مورد اشتغال تاکنون تنها ۳ مورد را در سامانه رصد به ثبت رسانده است.

وی به نقش تخصیص به موقع منابع بانکی در تحقق سند توسعه اشتغال در شهرستان بروجرد اشاره و اظهار کرد: البته گاه نیز دستگاه‎های اجرایی طرح‏هایی دارند که باید تخصیص اعتبار شوند.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بروجرد تصریح کرد: سال گذشته بروجرد پس از سلسله دومین شهرستان استان لرستان در تحقق سند توسعه اشتغال دستگاه‎های اجرایی بود که با اختلاف ۳ دهم درصدی و میزان تحقق ۱۰۶.۷ درصد در جایگاه دوم ایستاد.

گیوه‎کی ادامه داد: امسال نیز تلاش می‎شود که با تحقق کامل سند توسعه اشتغال دستگاه‎های اجرایی بروجرد، این شهرستان جایگاه خوبی را در بین شهرستان‎های لرستان در این زمینه به خود اختصاص دهد.

انتهای پیام/د

۷۰ درصد سند توسعه اشتغال بروجرد محقق شده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.