سرپرست معاونت سیاسی اردبیل؛

در مبارزه با قاچاق و سوء مصرف مواد مخدر جدی هستیم

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اردبیل گفت: در مبارزه با قاچاق و سوء مصرف مواد مخدر جدی هستیم و با معتادان متجاهر برخورد قاطع می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، علی نواداد، سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اردبیل در دیدار فرمانده نیروی انتظامی و معاونان انتظامی استان اردبیل سخن می گفت، افزود: کمپ های ترک اعتیاد نباید تنها به محل تامین درآمد برای عده ای باشد بلکه باید خروجی آن افراد پاک از مصرف مواد مخدر باشد.

وی ادامه داد: از اقدام های موفق استان های همجوار در مبارزه جدی با مواد مخدر الگو برداری کنیم.

سردار عبدی، فرمانده انتظامی استان اردبیل نیز انتصاب علی نواداد را به عنوان سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اردبیل تبریک و آمادگی انتظامی استان اردبیل را برای همکاری با استانداری بخصوص در زمینه برقراری امنیت اعلام کرد.

وی گزارشی از وضعیت امنیتی و انتظامی استان اردبیل ارائه کرد و گفت: استان اردبیل جزء استان های امن کشور است و در سال های اخیر رتبه های اول و دوم را در بخش کاهش میزان تصادفات جاده ای به خود اختصاص داده است.

سردار عبدی از کاهش میزان سرقت و افزایش کشفیات مواد مخدر در استان خبر داد و گفت: برنامه ریزی فرماندهی انتظامی استان در مقابله و مبارزه جدی با سوداگران مرگ ادامه دارد.

انتهای پیام/ح

استان اردبیل جزء استان های امن کشور است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار