دستگیری سارق حرفه‌ای در شهرستان بیله‌سوار

فرمانده انتظامی شهرستان بیله‌سوار از شناسایی و دستگیری سارق حرفه ای طی عملیاتی در شهرستان بیله سوار خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سرهنگ سیدهادی موسوی، فرمانده انتظامی شهرستان بیله‌سوار در جلسه طرح پیشگیری از قاچاق مواد مخدر افزود: طی چند روز گذشته با شناسایی یک مورد مشکوک در منطقه ماموران انتظامی شهرستان به دنبال فرد مشکوک رفته و در نهایت این سارق حرفه‌ای معتاد را شناسایی و طی عملیاتی آن را دستگیر کردند.

وی با اشاره به اینکه این فرد مظنون طی بازجویی‌های نیروی انتظامی به انجام 15 فقره سرقت اعتراف کرد، افزود: به دنبال وقوع چند فقره سرقت لوازم داخل خودرو در سطح شهرستان بیله‌سوار، بررسی موضوع با هدف کشف این سرقتها در دستور کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت که در نهایت منجر به دستگیری این سارق حرفه‌ای در شهرستان شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بیله‌سوار بعد از مشاهده مورد مشکوک ماموریت برای دستگیری فرد سارق در سطح شهرستان آغاز شد تصریح کرد: با بررسی‌های جامع و هدفمند و تحقیقات میدانی گسترده و با توجه به اینکه اکثر سرقتها در منطقه انجیرلوی بیله‌سوار روی داده بود ماموران پلیس آگاهی ردپای سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار که اعتیاد به مواد مخدر هم داشت را در ارتباط با سرقت‌های به وقوع پیوسته شناسایی کرده و در نهایت موفق شدند او را در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کنند.

موسوی گفت: باتوجه به اینکه شهرستان بیله‌سوار یک شهرستان مرزی است همه‌ساله شاهد افزایش آمار قاچاق مواد مخدر و افزایش اعتیاد هستیم که نیاز است در این زمینه با برگزاری جلسات مکرر و با حضور مسئولان مربوطه در نهادهای مختلف به فکر مهار این معضل در منطقه باشیم.

وی اظهار کرد: افزایش آمار سرقت و قاچاق مواد مخدر در شهرستان بیله‌سواری امری نگران‌کننده و همه‌گیر است که نیاز بوده تا در این زمینه راهکارهای مناسب جهت مهار این مسئله اندیشیده و به کارگروه مبارزه با مواد مخدر شهرستان ارائه  شود.

انتهای پیام/ح

دستگیری سارق حرفه ای در بیله سوار

 

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار