متلاشی شدن باند اراذل و اوباش در اردبیل

باند اراذل و اوباش با کشف ۱۶ قبضه اسلحه گرم و شکاری‌ در اردبیل متلاشی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،سردار حسین عبدی فرمانده انتظامی استان اردبیل به مناسبت فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی اظهار داشت: خوشبختانه استان اردبیل جزو استان‌های امن کشور بوده که این امر حاصل زحمات نیروهای نظامی و انتظامی استان اردبیل است.

وی گفت: به مناسبت فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی 90 برنامه شاخص به فرماندهی استان ابلاغ و 34 برنامه استانی نیز تدارک دیده شده که هدف از برگزاری این برنامه‌ها نشان دادن کارآمدی، اقتدار و توانمندی فعالیت نیروی انتظامی در سطوح مختلف و افزایش احساس امنیت در جامعه و ارائه خدمات مضاعف است.

فرمانده انتظامی استان اردبیل افزود: روزانه به طور میانگین یک هزار و 400 تماس با مرکز فوریتهای پلیس 110 در اردبیل انجام می‌شود که نشان از اعتماد مردم به پلیس بوده و 50 درصد این تماسها نیز توسط پلیس منجر به عملیات و مابقی با ارشاد و راهنمایی برطرف می‌شود.

عبدی گفت: شعار امسال هفته نیروی انتظامی "پلیس برای امنیت و امنیت برای همه است" که خوشبختانه در بخش سرقت در یک سال گذشته شاهد کاهش 4 درصدی و دستگیری سارقان افزایش 4 درصدی داریم که در بررسی چگونگی سرقتها 73 درصد این سرقتها شامل سرقتهای خرد و 27 درصد شامل سرقتهای مهم است.

وی بیان کرد: پلیس استان اردبیل برای تامین امنیت مردم از هیچ کوششی دریغ نمی‌کند و در این راستا یک باند اراذل و اوباش که با حضور در مکان‌های عمومی و برخی قهوه‌خانه‌های شهر باعث ایجاد تنش و سلب آرامش می‌شدند متلاشی شد که در این عملیات 17 نفر راهی زندان شده و 16 قبضه اسلحه گرم و شکاری از این باند کشف شد.

 

انتهای پیام/ع

متلاشی شدن باند اراذل و اوباش در اردبیل

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.