پلمب 450 قهوه‌خانه زیرزمینی و غیرمجاز در اردبیل

در طول مدت یکسال و نیم گذشته ۴۵۰ قهوه‌خانه زیرزمینی، طبقات بالا و غیرمجاز در سطح استان اردبیل توسط پلیس اماکن عمومی استان پلمب شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،صابر بابازاده رئیس پلیس اماکن و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان اردبیل افزود: هر فردی که قصد ایجاد مکان صنفی دارد وظیفه پلیس اماکن این است که مجوزهای لازم از اتحادیه و اتاق اصناف برای شروع فعالیت را بررسی کند که در صورت وجود تمامی صلاحیتها از جمله صلاحیت ترافیکی و سایر آیتمهای مربوطه توسط پلیس اماکن مجوز اعطا می‌شود.

وی گفت: بحث صدور مجوز به مشاغلی مثل قهوه‌خانه مربوط به تصمیم اتاق اصناف است و پلیس در این رابطه فعالیتی ندارد و فقط بررسی مجوزهای لازم و بررسی محدودیتهای ترافیکی و امینتی شروع به کار فعالیت قهوه‌خانه‌ها توسط پلیس اماکن انجام می‌شود.

رئیس پلیس اماکن و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان اردبیل افزود: به لحاظ این که در استان اردبیل آمار بیکاری زیاد است شاهد روی آوردن افراد تحصیلکرده به راه‌اندازی قهوه‌خانه‌ها در استان به ویژه در مرکز استان هستیم به طوری که اکثر کسانی که اقدام به این کار می‌کنند دارای مدرک لیسانس و بالاتر هستند.

بابازاده تصریح کرد: پلیس اماکن و امنیت عمومی در راستای انجام وظیفه خود در طول مدت یکسال و نیم گذشته 450 قهوه‌خانه زیرزمینی و طبقات بالا و نیز غیرمجاز را پلمب کرده است و سیر مراحل قانونی برای آنها انجام شد.

وی اظهار کرد: پلیس اماکن به صورت مستمر فعالیت اینگونه مراکز را بررسی می‌کند و در حال‌حاضر بیش از 500 قهوه‌خانه مجاز در سطح استان اردبیل فعالیت دارند که پلیس اماکن برای پلمب قهوه‌خانه‌های غیرمجاز به صورت مستمر فعالیت خود را انجام می‌دهد.

 

انتهای پیام/ع

پلمپ قهوه‌خانه زیرزمینی و غیرمجاز در اردبیل

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.