مراسم چهلمین روز شهادت سردار خوش‌لفظ در همدان برگزار می‌شود

مراسم چهلمین روز شهادت سردار «علی خوش لفظ» از دلاورمردان و میراث‌داران دفاع مقدس روز سه‌شنبه 10 بهمن ماه در همدان برگزار می‌شود.

مراسم چهلمین روز شهادت سردار خوش‌لفظ در همدان برگزار می‌شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ مراسم چهلمین روز شهادت سردار «علی خوش لفظ» از دلاورمردان و میراث‌داران دفاع مقدس روز سه‌شنبه 10 بهمن ماه برگزار می‌شود.

این مراسم ساعت 9:30 صبح با حضور مسئولان، همرزمان شهید، خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و اقشار مردم دارالمومنین همدان در مسجد مهدیه این شهر برگزار می‌شود.

شهید «علی خوش‌لفظ» از رزمندگان و جانبازان دوران دفاع مقدس پس از تحمل سال‌ها درد و بیماری از ناشی از جنگ تحمیلی صبح روز 29 آذر ماه امسال به دیدار همرزمان شهیدش پیوست و به درجه رفیع شهادت نائل شد.

جانباز شهید «علی خوش‌لفظ» از رزمندگان و جانبازان 70 درصد همدانی بود که در عملیات رمضان، مسلم‌بن عقیل، والفجر5، کربلای4 و کربلای5 حضور داشت و سرانجام در عملیات کربلای5 بر اثر اصابت تیر به نخاع به درجه جانبازی نائل شد و سال‌ها این درد و رنج را تحمل کرد.

وی راوی کتاب «وقتی مهتاب گم شد» بود که با استقبال بی‌نظیر مردم روبرو شد و رهبر معظم انقلاب پس از خواندن کتاب، بر این کتاب تقریظ کردند.

انتهای پیام/خ

مراسم چهلم شهید خوش لفظ

 

برچسب ها: خوش لفظ ، مراسم چهلم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.