طرح جامع زلزله در شهرضا تدوین شود

سرپرست فرمانداری شهرضا بر ضرورت تدوین طرح جامع زلزله در این شهرستان با همکاری همه ادارات تأکید کرد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، محمدحسین داراب امروز در جلسه مدیریت بحران شهرضا  با بیان اینکه در این طرح نقش هر اداره‌ای باید مشخص شود، ادامه داد: هر دستگاهی باید فعالیت‌هایی را که در حوزه زلزله قبل، حین و بعد از آن می‌تواند انجام دهد ، مشخص کند.

وی اظهار کرد: تیمی متشکل از بنیاد مسکن، هلال‌احمر، راه و شهرسازی، حمل و نقل جاده‌ای، شبکه بهداشت و درمان تشکیل شود و چند نقطه را برای اسکان اورژانسی در هنگام بروز زلزله در شهرضا تعیین کنند.

سرپرست فرمانداری شهرضا  با بیان اینکه همه دستگاه‌ها باید در راستای پیشگیری از آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان کمک کنند تا مشکلی به وجود نیاید، افزود: صنعت طیور از نظر اقتصادی برای کشور بسیار مهم است، این صنعت یکی از پر رونق‌ترین مباحث اقتصادی در کشور است به طوری که 135 هزار میلیارد تومان گردش مالی دارد و بسیار آسان درگیر بحران می‌شود.

داراب با اشاره به اینکه استان اصفهان سال گذشته به شدت درگیر آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان بود، بیان داشت: در سال گذشته با اقدامات به موقع شبکه دامپزشکی این بیماری در شهرضا کنترل شد.

وی اذعان داشت: سهم دولت در پرداخت خسارت به پرورش دهندگان طیور در سال گذشته 35 میلیارد تومان بود و چندین برابر این عدد خود مرغداران خسارت دیدند.

سرپرست فرمانداری شهرضا با بیان اینکه سه شهرستان در استان اصفهان به شدت درگیر این بیماری هستند، اذعان کرد: هیچ مجوزی در شهرستان شهرضا نباید برای واحدهای طیور بدون هماهنگی با اداره دامپزشکی داده شود.

وی با تأکید بر این‌که طرح امنیت باید در شهرضا تدوین شود، افزود: شهرضا چندین شهرک صنعتی دارد که مهمترین آن شهرک صنعتی رازی با گرایش مواد شیمیایی است که باید به صورت خاص دیده شود.

 

انتهای پیام/م

 

جلسه مدیریت بحران شهرضا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.