مدیر کل آموزش و پرورش اردبیل؛

تولیدی کردن هنرستان ها کلید توسعه مراکز فنی و حرفه ای است

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: تولیدی کردن هنرستان ها کلید توسعه مراکز فنی و حرفه ای است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، احمد ناصری، مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل در حاشیه بازدید از هنرستان حضرت زینب (س) نمین تولیدی کردن هنرستان ها را نشانه پویایی، بالندگی و کار عملیاتی مراکز فنی و حرفه ای دانسته که بایستی مورد توجه مسئولین، مدیران و هنرآموزان قرار گیرد .

وی ضمن ابراز خرسندی از ایجاد چنین فضای کارگاهی و تجهیزاتی در منطقه، تجهیز امکانات هنرستان ها را در جذب و جلب اعتماد عمومی و بخصوص اولیا و دانش آموزان با رشته های فنی و حرفه ای و کاردانش را مؤثر بیان کرده که آموزش و پرورش استان برنامه خاصی را در این راستا دنبال می کند .

وی ضمن استماع گزارش کامل هنرجویان و هنرآموزان، از آنان خواست با فراگیری فنی و علمی در ایجاد اشتغال پایدار برای خویش و رونق بخشیدن به فضای کسب و کار تلاش وافر نمایند .

انوش جعفری خانقاه، مدیر آموزش و پرورش شهرستان نمین نیز گزارشی از وضعیت هنرستان های منطقه، از تجهیز کارگاهی و آزمایشگاهی مدارس از محل درآمد فروش وسایل اسقاطی ارائه و از اختصاص و جذب اعتبار 50 میلیون تومانی جهت افزایش امکانات و تجهیزات آزمایشگاهی و کارگاهی خبر داد.

وی افزود: برای اولین بار دراین حجم با جذب این اعتبار با همکاری اداره کل نوسازی مدارس استان وسایل لازم خریداری و تحویل مدارس خواهد شد .

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.