زنگ انقلاب امسال ۱۴ بهمن نواخته می‌شود

زنگ انقلاب امسال ۱۴ بهمن، در دو هزار و ۵۰۰ مدرسه استان چهارمحال و بختیاری نواخته می‌شود.

زنگ انقلاب امسال ۱۴ بهمن نواخته می‌شودبه گزارش گروه استان‎های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد به نقل از اداره کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری؛ به مناسبت سالروز ورود تاریخی امام خمینی (ره) به میهن اسلامی و آغاز ایام الله دهه فجر، زنگ انقلاب در قالب برنامه گلبانگ انقلاب در ۲ هزار و ۵۰۰ مدرسه استان نواخته می‌شود.

بر اساس این گزارش؛ با توجه به تقارن ۱۲ بهمن با روز پنج شنبه و تعطیلی مدارس، اجرای برنامه گلبانگ انقلاب به ساعت ۹:۳۳ صبح روز شنبه ۱۴ بهمن ۹۶ موکول شده است.

این برنامه به صورت نمادین و با حضور مسئولین استانی در دبیرستان دخترانه شهید باهنر ناحیه ۲ شهرکرد برگزار خواهد شد.

سرود همگانی و اجرای گروه سرود یک هزار و ۳۵۷ نفری دانش آموزی، تئاتر مدرسه‎ای، نمایش بچه‌های انقلاب، غبارروبی گلزار شهدا با شرکت دانشآموزان، ششمین دوره جشنواره نمایشگاه‌های دانش آموزی مدرسه انقلاب، شرکت در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن، جشن‌های دانش‎آموزی، مسابقات فرهنگی و ورزشی، تریبون آزاد و پرسش و پاسخ با موضوع انقلاب و دستاورد‌های آن از مهم‌ترین برنامه‌های دهه مبارک فجر در مدارس چهارمحال و بختیاری می‌باشد.

از ۱۲ بهمن سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی (ره) به میهن اسلامی تا ۲۲ بهمن سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در سال ۱۳۵۷، به عنوان دهه فجر نامگذاری شده است.

انتهای پیام/ش 

زنگ انقلاب در دو هزار و ۵۰۰ مدرسه به صدا در می‌آید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار