ابتکار:

موضوع خانواده به گفتمان غالب بخش دولتی و غیردولتی تبدیل شود

معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده گفت: مباحث مربوط به خانواده با توجه به اهمیتی که این نهاد در جامعه دارد، باید به گفتمان غالب بخش‌های دولتی و غیردولتی تبدیل شود.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ،معصومه ابتکار دوشنبه شب در نشست احزاب و سازمان‌های مردم نهاد استان یزد یکی از مهمترین رویکرد‌های دولت دوازدهم را موضوع خانواده و مسائل اجتماعی دانست و اظهار کرد: خانواده و ارتباط بین نسلی از مسائل مهمی است که باید به آن توجه ویژه شود، زیرا منشاء بسیاری از مسائل جامعه به خانواده و مشکلات این نهاد بازمی گردد که در این زمینه سازمان‌های مردم نهاد برای کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌توانند نقش تعیین کننده‌ای در کنار دستگاه‌های دولتی داشته باشند.

وی تصریح کرد: باید نگاه جامع به مسائل خانواده و جوانان داشته باشیم، زیرا برخی بی توجهی‌ها به حوزه زنان و خانواده باعث آسیب‌هایی شده ولازم است که اراده و حرکت ملی در این زمینه صورت گیرد.

ابتکار گفت: برای حل مشکلات حوزه خانواده، طرح گفت و گوی ملی ارائه شده تا از تمام ظرفیت‌های اجتماعی، فرهنگی و سیاسی کشور به نحو مطلوب در این راستا استفاده شود.

معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده یادآور شد: بین احزاب سیاسی در مورد مباحث ملی و اصولی کشور اختلافی نیست و همه قبول دارند که خانواده بنیان جامعه است و مهمترین نقش را برعهده دارد.

خانه احزاب استان یزد با مشارکت سه جناح اصولگرا، اصلاح‌طلب و مستقل ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ به صورت رسمی افتتاح شد.

هم اکنون ۲۲ حزب سیاسی در استان یزد مشغول به فعالیت هستند.

 

انتهای پیام/پ

 

معصومه ابتکار در یزد

برچسب ها: استانداری ، خانواده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.