رئیس جمهور چچن:

غرب در مورد بحران خونین افغانستان بی مسئولیت عمل می کند

«رمضان قدیروف» گفت: ایالات متحده و متحدان آن از سراسر جهان جمع شده اند، اما کاری برای افغانستان انجام نمی دهند.

غرب در مورد بحران خونین افغانستان بی مسئولیت عمل می کندبه گزارش خبرنگار حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، «رمضان قدیروف»، رئیس جمهور چچن در واکنش به حمله به هوتل انترکانتیننتال کابل گفت: غرب در مورد بحران خونین افغانستان بی مسئولیت عمل می کند.

وی اظهار داشت: بحران خونین افغانستان هر روز عمیق تر می شود و هر روز میلیون ها نفر از مردم افغانستان بی خانمان می شود و صدها جوان از مکتب و دانشگاه می مانند. غرب این مساله را نادیده می گیرد و تنها متوجه حل مسائل ازدواج همجنسگرا ها است.

رئیس جمهور چچن افزوده است: درگیری نظامی به مدت چند دهه در افغانستان و سایر کشورها جریان دارد و این جنگ ها را غربی ها به شکل مصنوعی راه اندازی می کنند تا کشورهای اسلامی و مردم این کشورها را به زانو در بیاورند و به رویاهای خود به شکل غیر مستقیم برسند.

«رمضان قدیروف»، رئیس جمهور چچن تاکید کرد: تراژدی مردم افغانستان را پایانی نیست؛ ایالات متحده و متحدان آن از سراسر جهان جمع شده اند، اما کاری برای افغانستان انجام نمی دهند.

وی ضمن ابراز همدردی با خانواده های قربانیان حمله بر هتل انترکانتیننتال کابل گفت: واشنگتن افغانستان را اشغال کرده و مسئولیت پایان جنگ و استقرار صلح را به دوش گرفته است، اما تاکنون هیچ پیشرفتی دیده نمی شود و اقتصاد افغانستان تاکنون احیا نشده است.

گفتنی است که حمله به هتل اینترکانتیننتال کابل که توسط 6 مهاجم مسلح انجام شد پس از گذشت 14 ساعت درگیری با کشته شدن همه مهاجمان روز گذشته پایان یافت.

دولت افغانستان در حالی شمار قربانیان حمله به هتل اینترکانتیننتال در کابل را ۱۸ نفر اعلام کرده است که برخی مقامات دولتی می گویند این حمله بیش از ۴۰ کشته بر جای گذاشته است.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار