سرکنسول‌های خارجی در مشهد دفتر یادبود شهادت رئیس جمهور را امضا کردند

سرکنسول ها و رؤسای نمایندگی های خارجی در مشهد دفتر یادبود شهادت رئیس جمهور را در محل نمایندگی وزارت خارجه در این شهر امضا کردند.

دفتر یادبودی در محل نمایندگی وزارت امور خارجه در شمال و شرق کشور به مناسبت شهادت حضرت آیت الله رئیسی، رئیس جمهور، دکتر امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه و همراهان ایشان گشوده شد.

سرکنسول‌ها و رؤسای نمایندگی‌های خارجی مقیم مشهد از کشورهای پاکستان، افغانستان، ترکمنستان، ترکیه، عراق، عربستان و رئیس دفتر نمایندگی کمیساریای عالی پناهندگان ملل متحد (UNHCR) در محل نمایندگی حضور پیدا کرده و با اهدای تاج گل و امضای دفتر یادبود، مراتب همدردی و تسلیت خود را در خصوص این ضایعه اسف‌بار ابراز نمودند.

تعدادی از مدیران استانی از جمله مدیرکل گمرک مشهد و ناظر گمرکات استان خراسان رضوی، مدیرکل اتباع و مهاجرین خارجی استانداری خراسان رضوی نیز در محل این نمایندگی حضور به هم رسانده و ضمن همدردی با خانواده وزارت امور خارجه، مراتب تسلیت خود را ابراز نمودند.

براساس اعلام نمایندگی وزارت امور خارجه در خراسان رضوی؛ هم اکنون کشورهای عراق، افغانستان، پاکستان، ترکیه، ترکمنستان و عربستان و سازمان ملل در مشهد دارای کنسولگری و دفتر نمایندگی فعال هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار