ضرورت انتقال ارزش ‌های دفاع مقدس به نسل ‌های آینده

استاندار ایلام بر ضرورت معرفی و انتقال ارزش های دفاع مقدس به نسل های آینده تاکید کرد و گفت: ساخت باغ موزه دفاع مقدس استان باید شتاب گیرد.

ضرورت انتقال ارزش ‌های دفاع مقدس به نسل ‌های آینده

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ قاسم سلیمانی دشتکی در نشست شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌ های دفاع مقدس  استان با محوریت احداث باغ موزه دفاع مقدس اعلام کرد: جنگ تحمیلی زمانی رخ داد که ارتش و سپاه منظم و منسجمی نداشتیم، مردم غرق در شادی و پیروزی انقلاب بودند و آمادگی برای مقابله با جنگ وجود نداشت.

سلیمانی اضافه کرد: قصد دشمنان از حمله به ایران ساقط کردن نظام و تجزیه کشور بود، چرا که در آن زمان شرایط آماده بود تا دشمنان بتوانند به اهداف خود دست پیدا کنند.

وی افزود: ایران اسلامی را خداوند متعال، شهدا و رزمندگان بیمه کرده اند، اگر عنایات خداوند و تدابیر امام راحل (ع) نبود کسی فکر نمی کرد در مقابل رژیم بعثی و 50 کشور عربی و اروپایی که از صدام حمایت می کردند، بتوانیم کشور را حفظ کنیم.

سلیمانی دشتکی بر ضرورت معرفی و انتقال ارزش های دفاع مقدس به نسل های آینده تاکید کرد و افزود: حفظ و حراست از آثار و دستاوردهای دفاع مقدس برای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان و آیندگان و بیمه کردن این قشر در برابر توطئه های دشمنان امری مهم و ضروری است.

وی گفت: باید به صورت بهینه این ارزش ها به جوانان و نسل های آینده انتقال داده شود چرا که اگر نتوانیم این مهم را انجام دهیم این آثار به فراموشی سپرده خواهند شد.

وی با اشاره به عملیات ساخت باغ موزه دفاع مقدس استان در یکی از بوستان های ارغوان و بلوط شهر ایلام تاکید کرد و افزود: کمیته ای برای انجام کار کارشناسی در خصوص واگذاری زمین برای احداث این مکان توسط دستگاه های اجرایی ذیربط چون منابع طبیعی، راه و شهرسازی و شهرداری با حضور معاونت عمرانی استانداری تشکیل و ظرف مدت 2 هفته تعیین و تکلیف شود.

انتهای پیام/اس

 

انتقال ارزش های دفاع مقدس امری ضروری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.