دیدار و سرکشی جمعی از مسئولین مهران با خانواده شهدا

همزمان با سالروز فتح میمک رئیس بنیاد مهران و دیگر مسئولان محلی شهرستان مهران با خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران روستای چالاب دیدار و گفتگو کردند.

دیدار و سرکشی جمعی از مسئولین مهران با خانواده شهدا

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از  ایلام ;علی محمد رشیدی رئیس بنیاد مهران بیان کرد: خانواده شهدا، آزادگان، جانبازان و ایثارگران بزرگترین یادگاران دفاع مقدس هستند و تجلیل، تکریم و سرکشی از آنان رشارت ها و جانفشانی های رزمندگان دفاع مقدس را برای مسئولان یادآوری می کند.

رشیدی بیان کرد:خانواده‌های شهدا و ایثارگران میراثی ارزشمند و الگو برای انقلاب اسلامی به شمار می‌روند و دیدار از این خانواده‌ها موجب عزت و پالایش روح انسان می‌شود.

وی افزود:شهدای ما با گذشت از جان و مال خود از كشورمان و آرمان‌های رهبر انقلاب دفاع نمودند و امروز آرامش حاكم بر جامعه را مديون قطره قطره‌‌های خون شهدا هستيم.

لازم به ذکر است این دیدار با حضور،حجت الاسلام زمانی موسوی امام جمعه شهرستان مهران، علی محمد رشیدی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران مهران، هیئت پیروان شهدا، با دعوت از خانواده های معزز شهدا و ایثارگران روستای چالاب در محل حسینیه شهید علی بندمه با این عزیزان برگزار شد.

انتهای پیام/ د

دیدار با خانواده شهدا در مهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.