اختصاص اعتبار برای احداث یادمان میمک

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس ایلام گفت: روند احداث و تکمیل یادمان شهدای میمک به 20 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

اختصاص اعتبار برای احداث یادمان میمک

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛سرهنگ محمدرضا شرف بیانی گفت: سه میلیون ریال اعتبار در مرحله نخست برای اجرای این پروژه درخواست شده که تاکنون 800 میلیون ریال از این مبلغ به احداث یادمان میمک اختصاص یافته اما هنوز تخصیص آن انجام نگرفته است.

وی با بیان اینکه سپاه استان متولی ساخت این یادمان است، اظهارکرد: در مرحله نخست این طرح ساخت حسینیه، سرویس های بهداشتی و توقفگاه در دستور کار است.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس ایلام افزود: ایجاد تغییر در اِلمان کنونی میمک و تعمیر و بهسازی جاده دسترسی در مرحله دوم و احداث سکوی مخصوص ادوات جنگی و نظامی در مرحله سوم از جمله برنامه های مطالعاتی یادمان میمک است.

شرف بیانی ادامه داد: 800 میلیون ریال مبلغ اختصاص یافته به این یادمان تا قبل از پایان سال جاری به سپاه استان داده شود تا عملیات احداث آن شتاب گیرد.

وی محل پرداخت اعتبارات احداث یادمان میمک را سازمان برنامه و بودجه استان ذکر کرد و تقاضا کرد که از محل درآمدهای نفت و گاز اعتبارات یادمان میمک تامین شود.

شرف بیانی با اشاره به اینکه در استان ایلام 76 شهید گمنام دفن شده اند، اضافه کرد: 29 یادمان شهدای گمنام در استان وجود دارد که 21 یادمان آن ساخته و تکمیل شده و چهار یادمان دیگر نیز در دست ساخت است و عملیات احداث چهاریادمان دیگر نیز هنوز شروع نشده است.

انتهای پیام/ د

 20 میلیارد ریال اعتباربرای احداث و تکمیل یادمان میمک 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.