استان ایلام، خط مقدم جبهه جنگ در دوران دفاع مقدس بود

رییس قوه قضاییه در جمع خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان و روسای عشایر استان ایلام گفت: جمهوری اسلامی سفیر فرهنگی در منطقه است و جمهوری اسلامی ناجی کشورهای درگیر با گروه تروریستی داعش بود.

استان ایلام، خط مقدم جبهه جنگ در دوران دفاع مقدس بود

  به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از  ایلام؛آیت الله آملی لاریجانی با بیان اینکه این پیشرفت های علمی، اجتماعی و سیاسی نظام اسلامی ایران برگرفته از آموزه های دینی اسلامی است، بیان کرد: امروز جمهوری اسلام یک نظام بی بدیل در تمام زمینه هاست و با وجود اینکه کشورهای همسایه در حال جنگ هستند اما امنیت جمهوری اسلامی مرهون شهادت دلیرمردان در دوران دفاع مقدس است.

وی با بیان اینکه قرآن کریم و آیات آن راه را برای شهادت و جهاد در راه خدا نشان داده است، اظهارکرد: استان ایلام خط مقدم جبهه در دوران دفاع مقدس بود که با شهادت بیش از 3 هزار شهید دین خود را به انقلاب اسلامی ادا کرده است.

آیت الله آملی لاریجانی ادامه داد : مقام و مفهوم معنوی شهادت در فرامرزهای ایران اسلامی پرتو افکنی می کند و سلطه غرب هم این مفهوم معنوی را درک نمی کند.

 همه ما مسوولان افتخار می کنیم به خانواده شهدا بخاطر پرورش فررندانی که در راه خدا شهید شدند و از کیان اسلامی دفاع کردند و ابن انقلاب را بیمه کردند.

 آن چه که استقلال جمهوری و حیات و اقتدار ما را تضمین می کند، شهادت و ترویج فرهنگ شهادت و ایثار است.

انتهای پیام/ د

صحبت های رئیس قوه قضائیه در ایلام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.