پیام تسلیت مسئولان استانی خراسان جنوبی به جان باختگان نفتکش سانچی ایران

استاندار خراسان جنوبی و نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در پیامی، جان‌باختن کارکنان کشتی نفت‌کش سانچی ایران را تسلیت گفتند.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛ حجت الاسلام و المسلمین عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه شهر بیرجند در این پیام، جان‌باختن کارکنان زحمتکش و جهادگر کشتی نفتکش سانچی ایران را مایه‌ی اندوه و تأسف و نگرانی عمیق دانست و گفت: اینجانب به نمایندگی از مردم شریف استان خراسان جنوبی اين ضايعه سخت و غم بار را به محضر حضرت بقیة‌الله(عجل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف)، رهبر فرزانه انقلاب اسلامي، ملّت شريف ایران و به ویژه به خانواده‌های مصیبت‌زده تسلیت عرض میکنم و متضرعانه از خداوند متعال میخواهم که این محنت و رنج را مایه‌ی جلب رحمت و فضل خود قرار دهد و بر صبر و مقاومت ملّت عزیزمان بیفزاید.

مروج الشریعه،استاندار خراسان جنوبی نیز در پیامی گفت: وقوع سانحه دلخراش آتش سوزی و غرق شدن نفتکش سانچی که باعث عروج شهادت گونه پرسنل آن شد، موجب تأثر و تألم خاطر ملت شریف ايران اسلامی شد.

متأسفانه در این حادثه، علیرغم تلاش ها و اقدامات شبانه روزی تيم هاي امداد و نجات، شاهد جان باختن جمعی از دريانوردان دريادل کشورمان بوديم که ملت شريف ايران را داغدار کرد.

اینجانب این ضایعه دردناک را به عموم ملت و به ويژه به خانواده هاي شريف و عزادار آن بزرگواران صميمانه تسليت عرض می کنم و از درگاه احديت، برای عزيزان جان باخته در اين سانحه غفران و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان محترم صبر و اجر مسئلت دارم.

انتهای پیام/ب


جان‌باختن کارکنان کشتی نفت‌کش سانچی ایران

برچسب ها: آتش نشانی ، کشتیرانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.