برگزاری تورنمنت تنیس روی میز غرب کشوردر همدان

رئیس هیأت تنیس روی میز همدان گفت: تورنمنت تنیس روی میز غرب کشوردر همدان برگزار شد.

برگزاری تورنمنت تنیس روی میز غرب کشوردر همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛محسن افروخته ،رئیس هیأت تنیس روی میز همدان با اشاره به میزبانی همدان با حضور تیم‌هایی از غرب کشوردراین مسابقات افزود: مسابقات پینگ‌پنگ چندجانبه غرب کشور بزرگداشت «جمشید موسوی» پیشکسوت تنیس روی میز همدان روز شنبه  این هفته برگزار شد.

وی درادامه بیان داشت: در این پیکارها 39 ورزشکار از شهرهای همدان، فامنین، الیگودرز و کرمانشاه حضور داشتند که در سالن تنیس روی میز ورزشگاه شهدای قدس همدان با هم به رقابت پرداختند.

رئیس هیأت تنیس روی میز همدان توضیح داد: این مسابقات در دو رده سنی بزرگسالان و نونهالان به صورت دوره‌ای و حذفی برگزار شد.

افروخته با اشاره به عناوین برتر این مسابقات خاطرنشان کرد: دراین رقابت‌ها  دررده بزرگسالان رضا صفایی از همدان قهرمان شد، فرزین طاهرزاده از کرمانشاه عنوان دوم را بدست آورد و مسعود عزیزیان و مجید ساغرچی از همدان هر 2 به طور مشترک مقام سومی را کسب کردند..

وی اظهار داشت: همچنین در رده سنی نونهالان پارسا معصومی از همدان قهرمان شد، نیما وجدانی و آرش شیریان هر دو از همدان به ترتیب دوم و سوم شدند.

رئیس هیأت تنیس روی میز همدان خاطرنشان کرد: همدان یکی از فعال‌ترین استان‌ها در رشته پینگ‌پنگ است و هم اکنون بیش از یک‌هزار ورزشکار در این رشته ورزشی در سطح استان فعالیت دارند.

انتهای پیام/غ

پینگ‌پنگ یکی از فعالترین رشته ورزشی در همدان می باشد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.