فضای مطالعه؛

احداث ۱۵ کتابخانه در لرستان در دست اجرا است / فضای مطالعه در لرستان دو برابر می شد

مدیرکل کتابخانه‌های لرستان گفت: ۱۵ پروژه ساخت کتابخانه در دست اجرا است که با تکمیل و بهره‌برداری از آن‌ها فضای مطالعه در استان دو برابر خواهد شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  علی جهان‌آرا  گفت: ۲۱ هزار نفر عضو فعال کتابخانه‌های لرستان است و تلاش می‌شود با طرح عضویت رایگان، عضو‌های بیشتری را ترغیب کنیم.

وی افزود: در لرستان ۴۹ کتابخانه وجود دارد که ۳۱ کتابخانه نهادی و ۱۸ کتابخانه نیز مشارکتی است؛ تلاش شده کتابخانه‌های مشارکتی را درزمینهٔ نرم‌افزاری، منابع کتاب و همچنین در حوزه‌های سخت‌افزاری حمایت کنیم.

مدیرکل کتابخانه‌های لرستان گفت: در کتابخانه‌های عمومی استان، ۵۰۰ هزار جلد کتاب وجود دارد و منابع قدیمی از دسترس خارج‌شده‌اند تا فضا برای کتاب‌های جدید و کمک‌آموزشی باز شود.

وی بیان کرد: ۱۵ پروژه ساخت کتابخانه در دست اجرا است که با تکمیل و بهره‌برداری از آن‌ها فضای مطالعه در استان دو برابر خواهد شد.

جهان‌آرا با تأکید بر ضرورت گسترش فعالیت کتابخانه‌های استان گفت: خدمات متقابل در راستای نقد کتاب تخصصی و عمومی ارائه می‌شود و خوشبختانه خانواده‌ها نیز استقبال خوبی در راستای عضویت و فعالیت کتابخانه‌ها داشته‌اند.

انتهای پیام/د

۱۵ کتابخانه در لرستان احداث می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.